Je Mooiste beste coolste Droom ever

weet niet meer wat ik vannacht gedroomd heb…
Maar die nacht ervoor had ik gedroomd dat ik klaar was met werken,
en ik wilde even een frietje halen bij die goede friettent in het centrum, alleen toen bleek dat ie was overgenomen door indische mensen of iets en ik bestelde gewoon een patatje joppie ;p alleen toen zeiden ze dat ik iets raars had besteld :’) en toen kwam er een jongen, en die was zo knap en leuk en ik ging allemaal op hem hangen en op een gegeven moment gingen we samen naar buiten, en gingen we naar huis, maar ik was al te laat en wist de weg niet meer:p

Niet van vannacht maar toch heel raar.

Ik droomde dat ik batman was…

Ik droomde dat ik op school was en dat we moesten tekenen en toen was er een meisje die ging me uitschelden en toen rende ik weg met mijn goudvis en zij kwam achter me aan en toen ging ik op het beursplein tekenen en daar was dat standbeeld van Rio en toen probeerde dat meisje m’n goudvis te vermoorden en toen rende ik naar huis en toen reed tram 28 langs en toen werd ik wakker.

Oh ik had laatst ook nog iets raars gedroomd!
We waren een dagje weg naar een vriendin… En we waren ergens, en daar was ook een leuke jongen, die ik en een vriendin allebei leuk vonden… Alleen hij koos voor haar en toen gingen ze zoenen en nog verder, waar iedereen bij was. En toen zei ik ; ik ga naar huis :stuck_out_tongue:

Oja 2 jaar geleden droomde ik dat ik samen met Justin Bieber naar een museum ging.

Van vannacht weet ik niet meer.
Maar ik heb ooit gedroomd dat ik en een vriendin gingen basketballen en zwemmen met Zac Efron en zijn vrienden. En hij was mijn vriendje xD Haha dat vond ik op dat moment echt een leuke droom want toen ik jonger was vond ik hem heel leuk :stuck_out_tongue:

Ik werd gestalkt door Harry styles, oke het was eng maar ook echt HEEL leuk haha omg. :grinning:

Vroeger heb ik eens gedroomd over een soort vrachtwagen met spaghetti en gehaktballen die door een woestijn reed en me achtervolg :’)

Ook een keer gedroomd dat een transavia vliegtuig een flatgebouw in vloog. Die droom was zó helder, alsof het echt gebeurd was. Heel vreemd.

En voor de rest heb ik nog veel meer rare en ook leuke dromen die over mooie mannen of een fijne vakantiebestemming gingen.

Ik weet niet meer zo goed wat ik vannacht droomde.

Wat ik laatst droomde was wel heel raar. Ik droomde dat ik bij een organisatie zat die opkwam voor een diersoort, de naam werd niet vermeld in mijn droom maar het waren een soort zeekoeien in de kleuren roze en blauw met glitters. :’)
En ik droom de laatste tijd bijna elke nacht wel over speurtochten, dus daar zal ik ook wel over gedroomd hebben.

Mn mooiste dromen waren mn 3dromen over zayn malik…

Hmm… mijn leukste droom was denk ik dat ik met een stel mensen door de tijd en dimensies kon reizen. Nouja, reizen, je stapte er eigenlijk gewoon in. Ondertussen maakten we natuurlijk allemaal flauwe Narnia- (één van de andere dimensies was in de kast, en nog een aan de andere kant van de kast) en Doctor Who-grappen :grinning_face_with_smiling_eyes: . Daarna gingen we naar een Muse-concert, en in de “pauze” (het concert was nog niet eens begonnen) konden we gewoon naar ze toegaan om handtekeningen te vragen.
Helaas werd ik net wakker in het deel dat ik nog even naar de Action ging om boekjes voor de handtekeningen te kopen:’)

Te veel One Direction geluisterd en gekeken. Heb weer heerlijk gedroomd Wahhahaha.

Ik en me vriendin zaten in een zaal met allemaal nederlandse beroemdheden Maar er waren alleen 2 uit engeland in de zaal Het waren Harry Styles en Zayn Malik Ik helemaal huilen van blijdschap. En toen kreeg ik eindelijk contact met Harry Styles En toen werd ik naar voren gevraagt en toen werd ik gevraagd door Harry Styles, Me vriendin was jaloers Hahaha.

Geweldige Droom :slightly_smiling_face:

AHhahahahaha ik vind deze droom echt grappig klinken xD

ik schrijf mijn dromen altijd op… Maar mijn vreemdste droom was toch dat ik bij ons achter van een met gras begroeide berg afrende met mensen met kapmessen achter mij aan en toen ik bijna beneden was deed ik net alsof ik avatar of zo was en ze verranderde in kippenpootjes…

Oja, ik vond/vind Marco Borsato knap… En toen droomde ik dat hij op school het kluisje naast mijn vriendin had. hahaha

En een keer over het land van oz… Dan moest je allemaal opdrachten in het bos uitvoeren…

En de laatste 2 maanden droom ik vaak dat ik verhuis en een kamer uit mag kiezen. Ik kom dat in een blauw zwarte jongenskamer en het bed is in een kuil. Je moet met een klein trappetje van 2 tredes naar het matras toe en als ik net op de eerste tree sta wordt ik wakker…