Je Mooiste beste coolste Droom ever

Wat was jou Droom vanacht ?

Ik droomde over een ‘anoniem’ iemand die zo een topic zou openen met een hele lelijke titel.

En ook over dat ik mijn nicht in elkaar sloeg, vond ik best leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik Had gedroomd vanacht dat ik met zayn Malik stond te zoenen
Deze droom mag vanavond Weer. Serriiieeus echt mijn mooiste Droomm Ooiitt !!

Mijn droom was zo vreemd, als ik hem hier zou posten komen er nog 10 pagina’s bij het ‘wtf moment van de dag’ :’)

Waarom schrijf je droom steeds met een hoofdletter D?

Uh, je vraag in je titel is wel anders dan je vraag in je topic zelf? Maar de beste droom is leuker :'D

HAHA dan is ie wel hééél heftig :'D

jouw*
droom*
vannacht*

Oke mijn vreemdste droom.
Ik was een eend en niemand geloofde dat ik het was. Toen hoorde ik mijn vader tegen mijn moeder zeggen: “We kunnen het wel op eten?” Ohja, er kwam enkel gekwaak uit mijn snavel. Toen ging ik vliegen maar ik vloog niet zoals normale vleugeldieren vliegen want ik gebruikte mijn vleugels niet, ik steeg gewoon op :’) Ik vloog op het dak van mijn oma haar huis en toen zat ik daar en keek ik weer naar mijn handen en was ik weer mezelf. Zat ik daar op dat dak. Ik wou door de schoorsteen kruipen (die onrealistisch groot was, ongeveer een vierkante meter) en ik viel en toen werd ik wakker.
Ik heb veel rare dromen maar deze spant de kroon toch wel :’)

true xd

mijn mooiste droom dat ik en me ex weer bij elkaar waren *zucht*

Dat ik in de dierentuin op mijn horloge keek tijdens een of andere bijeenkomst bij de dino’s :’)

ok, hier komt ie:
(dit krijg ik als ik te veel science fiction kijk)
Dus ik was gewoon op school, lekker saai. Vallen opeens mannen binnen in zwarte pakken en nemen me mee naar een ondergronds lab. die mensen gaan dus allemaal testjes met me doen enzo. en toen viel er opeens een koe binnen… Die werd helemaal gek, dus ik ren weg naar een kamertje, dat blijkt een kamer met kwade robots… die moest ik allemaal in elkaar rammen natuurlijk. Dus die koe stormd kei kwaad binnen door de deur net als ik klaar ben met de robots. Die koe wil mij aanvallen maar die mannen in zwarte pakken die pakken die koe en zetten hem in een kamer. dan zien die agenten wat ik met die robots gedaan heb en worden ze heel boos, daarom sluiten ze mij op in een kast (?) daar blijkt die kwaade aap in te zitten van Family Guy. die aap is dus blijkbaar intelligent en gaf mij een kopje thee… en toen maakte mijn moeder me wakker…

Deze had ik al in het WTF moment van de dag topic geplaats maar goed van twee dagen geleden:
Ik zat gewoon in mijn kamer TV te kijken ( wat raar is want ik heb geen tv in mijn kamer)
En toen kwam opeens een vrouw binnen die veel leek op Nanda Roep deze vrouw:
En ik werd opeens bang ik probeerde te gillen maar het lukte niet!
Ik probeerde mama te roepen maar het lukte niet.
Er kwam gewoon geen geluid uit mijn keel.
Ik probeerde weg te rennen maar de kamer was te lang ik kwam gewoon niet bij de deur het eindigde niet.
En toen kwam die vrouw achter me aan en bekogelde me met wortels.
En toen eindigde de droom.
Het was gewoon zo eng!

Deze droom heb ik al ongeveer een jaar geleden gedroomd, maar het is en blijft mijn vaagste droom ever:
Ik ging met mijn moeder en konijn naar de dierenarts, maar we besloten toen toch om met mijn konijn naar het gemeentehuis te gaan. Dus toen mijn moeder en ik de deuren van het gemeentehuis open deden zaten alle gangen vol met glijbanen, zeg maar dat overal waar je zat je op een glijbaan zat. Toen gingen we dus glijden en opeens kwam de dierenarts achter ons aan met allemaal dierenhokken. Dus wij glijden en dan komen we uit bij een deur waar we doorheen gaan en daar was dus een zwembad. Die dierenarts gooit dan alle dierenhokken weg en gooit haar kleding uit (zoals je het vaak ziet in tekenfilms) en dan heeft ze opeens een bikni aan. Dus mijn moeder en ik gaan naar een andere kamer die in egyptische stijl is ingericht en een oma die op een verhoging zat te mediteren zat daar. En de kamer lag vol met munten tot mijn middel. Toen liepen we door die munten heen de kamer uit en daar kwamen we in een kamer waar mensen een wedstrijd hadden over wie het meeste geld had op zn rekening. En toen werd ik wakker.

ik droom meestal vreemd, dan begint het mooi en eindigt het in iets wat totaaal niet kan. echt mooi droom ik nooit…

HAHAHA

haha leuk topic, ga ik volgen :grinning:

jaah ik vond hem zelf heel wtf aardig, het was zo vreeemd en ik zou dan nooit meer serieus genomen worden hier :’)

1 maand geleden droomde ik ook over iets heel raars:
Ik was onderweg in mijn auto (IK HEB GEEN AUTO) naar school.
Toen ik net aankwam op school reed ik opeens op de snelweg.
En toen kwam ik op een parkeergarage bij een opneemstudio in Hilversum.
Toen in de studio en moest ik samen gaan rappen met Kraantje Pappie.
En achter die opneem microfoon (zo’n soort professionele ) viel ik opeens flauw. En zei Kraantje Pappie :Net als een stokstaartje!
En toen hoorde ik allemaal gelach om me heen en werd ik wakker.