Je meest romantische zoen

Omdat ik gewoon benieuwd ben naar die van jullie :slightly_smiling_face:

De mijne was dat hij me na het zoenen in mn ogen keek en zei ik hou van je, ik vond dat op dat moment zo lief !

Ik lag met mijn hoofd op zijn borst en luisterde naar zijn hart. Ik keek hem aan en ik zei ‘Jouw hart maakt het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb’. En toen zag ik in mijn ex zijn gezicht wat tranen over zijn wangen rollen en zoende me.

Ik weet niet, ik heb niet 1 zoen die erboven uit springt, eigenlijk! Wel af en toe zo’n zoen waarvan ik helemaal licht in m’n hoofd word, en helemaal van moet bijkomen, weetjewel. Laatst met 't gala bijvoorbeeld, toen zoenden we, en ik was nog een beetje aan het bijkomen en toen zei hij ‘Jij bent echt heel mooi. Je bent altijd mooi, maar nu speciaal mooi’ (ik had extra veel moeite gedaan met m’n make-up, dus dat was wel leuk). Zoo lief!

toen ik net mijn eerste modeshow had gelopen waarvoor ik echt heel erg zenuwachtig was, en ik na alles van backstage kwam en ik hem zocht. toen zag ik hem ineens en hij mij, we liepen naar elkaar toe terwijl we elkaar aan bleven kijken. toen we bij elkaar waren pakte hij me gelijk stevig vast en zei ‘je deed het geweldig’. toen zoende ie me hihi

Euhm, toen ik hem 2 maanden niet had gezien omdat hij in een soort van instelling zat, en toen zag ik hem weer en hij zei zo ‘sorry sorry sorry’ en toen hebben we echt lang gekust en geknuffeld en oooooh, dat wat zo’n mooi moment :'D ik kon wel huilen

Geen idee, het is altijd wel romantisch. Maar gisteren waren we voor het eerst met zijn tweeën sinds 2 weken, en hij was nog aan het douchen toen ik daar kwam dus ik ging op zijn bed zitten, en daarna toen hij klaar was met douchen rende hij naar me toe en toen zoenden we heeeel lang en echt heel romantisch, en zijn haar was nog nat dus dat liep half over onze gezichten en het was heel grappig en lief en romantisch :3

Edit: Het is niet altijd romantisch, heel vaak is het ook gewoon puur ouwehoeren, dat hij opeens heel veel lucht in mijn mond blaast of dat hij mijn tong naar binnen zuigt of ineens over mijn neus likt. En andersom natuurlijk :'D

Omg dat is zo lief (a)

in het bos. eerst liepen we hand in hand en toen gingen we op een plekje staan. we waren best wel verlegen eerst en toen keken we elkaar in de ogen en toen jaa hoor we zoenden. Hij zei tegen mij mijn hart bonst en dat komt door jou<3

toen ik hem voor het eerst tegen kwam op een feestje zei hij tegen mij je bent bloedmooi en hij ging met zijn hand over mijn wang zo lief. Hij is wel mijn ex, maar een bijzondere ex

gister hadden we nogal een serieus gesprek, en ik moest huilen.
op een gegeven moment pakte hij mn kin, veegde hij de tranen van mn wangen, keek me in mn ogen en zei ‘ik hou écht van je. écht.’ en toen zoende hij me heel lief.
ik heb echt het liefste vriendje van de hele wereld.

Nahhh dat vind ik echt zo’n filmmomentje.

Ik maak nooit romantische dingen mee denk ik. Of ik vind alles gewoon? haha

Het regende, maar de zon scheen ook volop, dat vond ik wel romantisch haha

Still waiting for it.

Dat doen mij vriend en ik ook heel vaak haha, vooral dat blazen :’)
Ik heb geen meest romantische zoen, soms hebben mij vriend en ik gewoon van die momenten dat we helemaal opgaan in zoenen, dat is altijd wel leuk :slightly_smiling_face:

Spaanse strand met zonsondergang

Ik kan niet kiezen hoor, ze zijn heel vaak romantisch en teder enzo. Maar zoals gezegd doen we elkaar ook af en toe totaal niet romantisch. Is allebei leuk (:

Jaa wij houden altijd een soortvan lik wedstrijd en dan lik ik heel zn kin wangen nek voorhoofd alles onder hahahahaha

Dat was mijn eerste zoen. Na een strandfeest renden we samen naar de zee want dat hadden we op een ander feest ook al gedaan en nu wilden we het nog een keer doen. En toen kwam ik met het fantastische idee om de zee in te rennen… En daar hebben we gezoend, staand in de zee. Vond het wel een mooie eerste zoen!
Zoektocht naar schoenen was wel wat minder en een sok heb ik nooit meer terug gevonden maar afijn.