Je mannetje verwennen

oke dames,

stel je mannetje komt later uit z’n werk helemaal uitgeput en hy ploft neer op de bank.
Hoe zou jij dan je mannetje verwennen en verzorgen?
Of zou je hem gewoon laten?

Ben benieuwd naar de reactie’s! :wink:

niks

Ik denk vragen hoe zijn dag was en koffie brengen ofzo?
Weet niet hoor.
Zolang het verwennen maar van 2 kanten komt haha.

Mijn haren gaan recht overeind staan als iemand zijn/haar vriend mannetje noemt, haha!

Ik zou wat lekkers te eten klaarmaken en een hele dikke knuffel en kus geven…

Klinkt inderdaad een beetje apart haha

‘Mannetje’ alsof 'ie heel klein is ofzo:/ vind het ook apart.
Anyway ik zet altijd koffie voor hem. That’s it.

Hij komt thuis, geeft me een kus, pakt drinken en vraag of ik ook wat wil en gaat zitten, en dan kom ik bij hem zitten of hij komt bij mij zitten en ik noem hem gewoon bij zijn naam of zeg gewoon’‘mijn vriend’’.

Van het idee om mijn vriend ‘‘mijn mannetje’’ te noemen word ik al misselijk, maar ik hou dan ook echt niet van klef enzo

Spring er boven op :upside_down_face:

gatver ik kots echt van de titel

Ik zou mijn ‘mannetje’ niet verwennen en verzorgen. Hij is een volwassen man en kan prima voor zichzelf zorgen neem ik aan.

Net alsof het je zoontje van 2 of zo is haha :’)

mijn vriend zou me echt dumpen als ik hem “mannetje” zou noemen.

Ze stelt gewoon een vraag, wat maakt het uit hoe zij haar vriend noemt?

OT: ik zet lekker koffie voor 'm en ga gezellig naast hem op de bank zitten, lekker kletsen en gezellig zijn.

amen

Kusje/knuffel.

Verzorgen met een drankje en een hapje en een heeeeeeele lieve knuffel.

Meen je dit serieus? Als jij al superlang thuis bent en je vriend/man komt moe uit zijn werk, is het dan echt zoveel moeite om wat drinken voor hem te pakken?
Of gewoon even met hem te chillen op de bank?

Hij moet niet verwachten dat ik al zijn rotzooi op ga ruimen of alles ga doen, maar als ik laat uit mijn werk zou komen, dan zou ik het ook lief vinden als er wat drinken voor me klaar staat. Zo’n kleine moeite en het is echt een lief gebaar. Maarja dat is mijn mening :stuck_out_tongue: