Je komt jezelf nog wel tegen.

Kort verhaal!
Er komen erotisch getinte stukjes in het verhaal voor.

Ik duw haar zachtjes tegen de muur aan, schop de deur achter haar dicht. ‘Ik hou van je’ fluister ik in haar oor. Ik kus haar zachtjes in haar nek, duw haar zachtjes naar achter op het bed. Ze kruipt bovenop mij en kust me teder. We vallen in een eindeloze omhelzing. Alles voelt perfect en zo vertrouwd. Haar hart die van mij houd.

[size=2]Ik zie haar staan. Wat altijd zo goed voelde, was omgeslagen in een nachtmerrie. Ik wil haar nooit meer zien. Die vuile slet. Het was gewoon een groot dom spel voor haar geweest. Ik was gewoon voor haar plezier. Ik kan het niet uitstaan, het eerste meisje waar ik écht gevoelens voor had, bleek een spel te spelen. Ze komt op me aflopen, met de meest slechtste zwoele blik. Dat ik dit nooit eerder had gezien, nee liefde maakt blind toch? ‘Hee schatje.’ Zegt ze met het meest misselijkmakende stemmetje ooit. Uit woede geef ik haar een duw. Ze slaakt een gil en valt op haar achterhoofd. Het boeit mij niks, zij is de slet hier. ‘Wat denk je nou vieze slet! Mij gebruiken. Ik was je fucking speelgoed, gadverdamme achterbakse slet!’ Ik gooi mijn woede eruit. Ik zie haar vriendinnen staan, haar vuile vriendinnetjes. Ze staan gewoon te lachen. Ze lachen mij uit wedden. ‘Wat moeten jullie nou, jullie zijn net zo erg als deze, kutwijven!’ Het helpt niks want ze beginnen alleen maar harder te lachen. Ik voel tranen prikken, hoe kón ze.

Ga verder!,leuk spannend verhaal hoowr haha! :upside_down_face:

Dankjewel ! ^ :grinning:

[size=2]echt niks schelen. Ik rekende af voor mijn laatste baco en liep de club uit. Mijn mobiel trilde en het scherm zegt inkomende oproep. Ik neem op. [size=2]richting Westerbuurt.

[size=2]‘Naar huis.’ Antwoordde ik abrupt. Luid gelach volgde en een van de jongens grijpt me bij mijn arm. ‘Neenee dame, jij komt met ons feesten!’ 'Ze sleuren

[size=2]‘Hee man dit is toch die meid? Dat sletje.’ Ik knik. ‘Wat gaan we met haar doen dan?’ Zei ik groots. ‘Jij mag d’r hebben man, reken maar af met alles wat ze jou heeft aangedaan, deze vieze slet.’ Hij gaf haar een gemene duw en ze viel met een klap op de [size=2]Ik legde haar op de bank neer met een deken. Ik loop de trap op naar mijn kamer, laat me op mijn bed vallen en begin te huilen. Tranen stromen over mijn wangen. Ik schrik van mijn eigen verdriet, maar val al snel in een droomloze slaap.

Verderr! :3

Spannenddd ! Ga maar snel verder (;

Bedankt! Let trouwens niet teveel op evt tiepfoutjes, vt en tt, ik doe me best om alles goed te schrijven!

Een zacht gefluister wekt mij en ik probeer te kijken wie het is. Zei, hét meisje. Het mooiste, knapste en elegantste meisje. ‘Ik ga er vandoor, en eh nog bedankt.’ Stamelt ze zachtjes. Ik kijk haar recht in haar ogen aan, haar prachtige blauwgroene ogen. Ik sla rustig mijn arm om haar nek heen en duw haar zachtjes zodat ze haar gezicht dichterbij brengt. Langzaam draai ik mijn hoofd naar rechts en geef haar een kus op haar lippen. Ze schrikt, draait zich snel om en loopt de deur uit. Met een kreun laat ik me terug op het bed vallen, dit had ik niet moeten doen. Ik duw mijn kussen over mijn hoofd en hoor nog hoe de voordeur dichtvalt.

‘Ey man moet je?’ Mo houd een pakje met shaq voor me neus en kijkt me vragend aan. ‘Nee man, ik rook geen shaq man.’ Antwoord ik. Mo haalt zijn schouders op. Ik pak mijn pakje met peuken en steek er één op. ‘Ey man’ begint Tum, ‘regel die meid daar, met dat blonde haar en dat ordinaire shirt, ze is vast easy man!’
Kuchend kijk ik Tum aan maar toch doe ik het. Ik loop op het meisje af. ‘Hey mooie dame!’ Groet ik het meisje, met veelsteveel makeup op, met een knipoog.
‘Eh hay?’ Antwoord ze arrogant, terwijl ze haar blik over mij heen laat gaan. ‘’
‘Zeg ken ik jou niet ergens van? Die ene club toch? Die nieuwe! Ja dat was het!’ Ik kan mezelf wel voor me kop slaan, dit is toch echt het domste wat je kan zeggen. Tot mijn verbazing ging deze chick die Louschka heette, er nog op in ook. ‘Zou ik alsjeblieft jouw nummer mogen mooie sexy dame!’ Knipoogde ik.
Na onze nummers uitgewisseld te hebben loop ik naar m’n groep toe. Vol trots laat ik ze het nummer zien. We lachen nog wat af en dan stap ik in de auto richting het café.

‘Wat mag het zijn.’ Zegt een eentonige saaie stem.
‘Een patatje oorlog, kroket met mosterdsaus en een kingburger.’
Ik reken af en werk mijn voedsel naar binnen. Het was alweer tegen tienen en veel had ik niet gedaan vandaag. Vanavond laatste avondje flink feesten met de mannen. Ja ik had er zin in. Dit keer was het mijn ronde om zoveel mogelijk chickies te scoren. Ik lachte nog wat af en reed naar huis.

Wauw mooi verhaal, wanneer komt er meer? :slightly_smiling_face:

Ik snap soms niet wie wat zegt:’]

Morgen weer :slightly_smiling_face: Dankjewel :grinning:

Terwijl ik me klaar maak voor de avond met de mannen, zijn we al flink aan het drinken. Bier, Baco en Jack Daniëls. Alles gaat erin (en komt er waarschijnlijk ook weer uit). De shotjes komen meestal pas later. We gaan dit keer naar een bekende club waar veel matties komen van me. Ik smeer een beetje wax in me haar, een schoon shirt en spuit nog een luchtje op.
‘Klaar guys?’ Vraagt Leonò. Iedereen knikt en we verlaten zijn huis.
Het is koud buiten, je voelt dat de winter eraan zit te komen. We nemen de taxi en tien minuten later staan we een beetje bij te warmen in de hal. Onze jassen brengen we naar de garderobe, nog snel een pepermuntje voor de ladies, then here we go.

Soepel beweeg ik mijn heupen op de muziek, jongens joelen en klappen om me heen. Meer willen ze, ze wijzen naar de verhoging naast mij waar net één persoon op kan. Ik neem een goeie slok van m’n cocktail, voor de moed, en klim erop waarbij een luid gejoel en gefluit volgt. Ik keek om me heen en iedereen staard mij aan. Blijkbaar deed niemand dit. Maar dit keer had ik schijt, aan alles en de hele wereld. Ik dans verder en verlies mezelf steeds meer in de muziek, of in de drank, geen idee.
Ik dans en dans, ik flirt erop los tot ik zie met wie ik flirt. Met hem… Mijn gevoel slaat om en snel loop ik naar het openlucht gedeelte voor frisse lucht. Hopend dat hij me niet volgt. Helaas was dit valse hoop, binnen mum van tijd werd ik ruw bij mijn schouder gegrepen terwijl rillingen over mijn rug lopen. ‘Hee moppie, kom mee schat.’ Zegt-ie met dubbele tong en iets wat op een knipoog moest lijken. Gewillig loop ik mee, de aantrekkingskracht was nog nooit zo sterk geweest. Ik verloor mezelf volledig in zijn handen. Hij sneakt me mee naar de mannen wc, omdat daar toch nooit veel mensen komen zei hij. Hij betast mij overal en ik laat de drank rustig zijn werk doen, ontspannen dus. Het ene kledingstuk na het andere volgt. Het zweet glinsterde op onze lichamen, ja dit had ik gemist.

‘Nog steeds een slet hè, maar wel een leuke slet hoor.’ Zeg ik bezopen. Ik druk een kus op haar wang en loop weg. Nummer één was binnen, en nog makkelijk ook.

Er vind een tijdsprong plaats, van ongeveer zeven maanden! Veel dingen zijn veranderd.

Ze is zwanger van hem. Hij zoekt haar op maar zij wilt geen contact meer met hem. Ze wordt smoorverliefd op een andere man, die uiteindelijk misbruik van haar maakt. Waarna ze inziet dat wat zij had gedaan bij hem ook heel fout was. Ze bied haar excuses aan. Maar hij negeert haar compleet.
Is het te laat?!

Verder!! wauw jy kan leuwke verhalen schrijven!.Ga zo door!x :wink:

Nu verder.

Verdrietig voel ik over mijn buik die al aardig dik is. Nog ongeveer vier maanden. Ik zucht en laat me terug in mijn stoel vallen, pak een leuk boek en laat me mee slepen door het zwijmel verhaal over perfecte mensen met perfecte levens.
Een misselijk gevoel komt als een klap binnendringen en zo snel ik kan ren ik naar het toilet.
Ugh, ik veeg mijn mond af en trek een schoon shirt aan. Ik kán dit niet meer. Waarom ik, om me terug te pakken?! Had hij het dan expres gedaan! Ik zit nog zo vol met vragen, maar ik wil hem niet meer zien. Wat ik bij hem deed was erg, maar iedereen krijgt wel eens een gebroken hart toch?! Maar dit, dit is duizend keer erger! Terwijl ik me omkleed gaat de telefoon af, een irritant rinkelend geluid dat op me zenuwen werkt. Ik kijk naar het nummer dat word weergeven op het oplichtende scherm. Zodra ik de naam zie druk ik het nummer weg. Hij was wel de laatste die ik wil spreken op een lange lijst van mensen! Nog geen tien seconden later gaat mijn mobiel af, het scherm zegt Onbekend maar ik weet dat hij het is. Toch neem ik op, ik denk omdat de drang te groot is. Ik heb toch een kind van hem, en dat kind kan niet zonder papa opgroeien dat wil ik 'm niet aandoen. ‘Hee…’ fluister ik.
‘Luister nou, ik wil je niet alleen laten en ik wil ook niet dat jij alle zorg opneemt voor de baby. Ik wil je helpen en een goede papa zijn voor de baby. En ik… Ik eh,’ Ik hoor hoe zijn stem lichtjes overslaat en tranen beginnen te prikken in mijn ogen. Hij schraapt zijn keel en vervolgt, ‘ondanks het hele tafereeltje wat al een tijd terug is gebeurd. Hou ik van je, nog steeds… Maar denk er goed over na. Ik bel je nog wel.’ Na een zachte treurig klinkende ‘doei’ hing hij op. Zonder dat ik het door had gehad stroomde de tranen over mijn wangen. Ik snuif en droog mijn ogen met de palm van mijn hand. Ik had twee opties nu. Of ik bel hem nu meteen terug om te zeggen dat ik stiekem veel van hem houd, maar dat ik boos ben omdat hij mij zo heeft vernederd en misbruikt. Of ik zeg dat ik niets te maken wil hebben met 'm. Ik weet het gewoon echt niet meer…

;oo ik wil het weten ! schrijf maar verder (;