je klas

heeeee;

wat voor klas hebben jullie? en welke lessen lopen bij jullie echt uit de hand?
bij ons:

nederlands: 4x niet komen opdagen in de les.
aardrijkskunde: polonaise door de klas, muziek aan, drinken, eruit gestuurd worden, dansen, heen en weer lopen in de klas enzo bij pw’s, dus dan echt gewoon van de ene naar de andere kant lopen/schreeuwen: wat is het antwoord van vraag 4c?

ben benieuwd!

xoxo

Wij zijn echt súp-perdruk. Echt alle docenten haten ons. Ze vinden dat we alleen maar zeuren en dat we zo druk zijn. Maar ik vind dat we heel erg gezellig zijn, en dat al die domme docenten zelf zeuren :stuck_out_tongue:
Maar ik móet toegeven: we zijn wel druk, ja.

Ik heb gewoon een supersaaie klas! maar 2 meisjes:O waarvan ik er 1 echt niet mag. Gezellig -.-

Wij hebben echt de tofste klas ever :grinning:

Lessen lopen niet echt uit de hand, zijn weinig lessen waar echt les gegeven wordt, het is vooral werken aan je tekeningen/etalages/enz.

Tijdens de les zijn er altijd wel discussies of diegene wel of geen lekker kontje heeft of er zijn mensen als een debiel aan het dansen (meestal ik) XD

Nou ja, er zijn heel veel verschillende clusters… Maar bij de mensen bij wie ik bij latijn zit, zit ik al 3 jaar in de klas en tijdens de latijn-lessen loopt het dan ook aardig uit de hand haha…

Het drukke groepje uit onze klas zit nu voor het vierde jaar bij elkaar, de afgelopen drie jaar hebben we dezelfde klas gehad waar nu dus de helft of driekwart wéér bij elkaar in de klas zit, en we staan er best bekend om. Het leuke is dat leraren ons wel vaak een geweldige klas vinden, maar we hebben al zo ongelooflijk vaak gehoord dat ‘we maar een kleine klas zijn, maar het lijkt alsof we met z’n veertigen zijn!’. Het zijn vooral ik en een vriend en vriendin.
Maar onze klas is echt geweldig =).

Wij hebben echt een vreselijk verdeelde klas;
De nerds, die zichzelf koel vinden maar gewoon heel erg dom zijn
De mensen die net doen of ze koel en populair zijn waardoor de rest van hun groepje dat ook vindt
De ‘neutrale’ mensen, die wel aardig zijn, maar niet echt mijn vriendinnen
En het groepje van mij en mijn vriendinne, gehaat door de groep die zichzelf populair vind…
Op klassenfeesten en etentjes zie je die groepjes echt zóó duidelijk, ik vind dat ik best een kutklas heb eigenlijk.

zoiets gaat het in iedere klas denk ik wel, haha.
zo irritant.

Wij hebben echt een hele gezellige klas :grinning: Zonder heel wild of asociaal te zijn. Nooit ruzie geweest. Ook leraren vinden ons vaak erg aardig, erg leuk want meestal zijn we gewoon de hele les onderling en met de leraar gezellig aan het kletsen. Zo hebben we het regelmatig met een leraar over zijn avonturen op de singles-camping XD. Niet alleen onze klas, maar ook heel vwo6 is gewoon heel hecht en wordt door leraren als bijzonder ervaren.

Ik ga ze missen volgend jaar :slightly_smiling_face:

haha, mijn klas is altijd druk.

ik zit in de 3de. en er zitten wel normale mensen in de klas, maar een groot deel is ook nog bestwel ’ kinderachtig’. en er is 1 jongen die is echt superdruk en een gangmaker. nederlands loopt altijd heel erg uit de hand. maar als hij dan ziek is ofzo is het ook wel gelijk rustig, haha.

Hele drukke klas. Maar bij iedere leraar anders.
Bijvoorbeeld:
Natuurkunde/scheikunde leraar: We houden die man altijd aan de praat.
Dan zegt hij elke les: ‘oke nu gaan we echt sirieus werken.’
En voor we het doorhebben hebben we weer 1les uur geklets uit de domste onderwerpen xD.
Duits docent: Schijt aan wereld, maar positief, ze is super aardig xD.
We kijken zelfs op ons gemak af en dan zegt ze:
‘Toen ik jong was keek ik ook af, maar nooit zo open en zo veel.’ xD
Wiskunde docent: Dan zijn we best stil.

iedereen uit me klas is echt té kinderachtig, maar ik kan wel goed met ze omgaan ;p bij ons loopt het bij frans & po uit de hand :’)
ik hyperventileer gewoon bij po & die van frans vind me een lief meisje, dus ik probeer haar te bewijzen dat ik dat niet ben, haha xp
maar bij wiskunde ook, hij had vorig jaar borstkanker ofzo, maar dit jaar is ie terug, maar hij geeft nog niet eens les, we zitten gewoon mp3 te luisteren en foto’s te trekken in een kleine lokaal xD

bij sommige lessen zijn we heel rustig en bij sommige super druk, duits bijvoorbeeld haha is altijd zo leuk.

Wij hebben best een leuke klas :grinning:
Het verandert natuurlijk per vak, maar vooral in mijn mentorklas zitten superdrukke en grappige jongens.
En de meisjes zijn gewoon heel aardig, helemaal niet arrogant ofzo.
De meeste leraren vinden ons suuuperirritant, maar kunnen ons nog wel onder de duim houden zeg maar :wink:
Maar bij een paar vakken gaan we echt te ver: Frans en Wiskunde vooral.
Want bij Frans luistert gewoon niemand, en iedereen eet, en meisjes gaan nagels lakken bijvoorbeeld, of gewoon schreeuwen en gillen en rare geluiden maken. We hebben een keer die vrouw écht hysterisch gekregen, toen liep ze bijna huilend de klas uit… Lullig. Maarja :stuck_out_tongue:

En bij Wiskunde hebben we een leraar die half doof is, dus die hoort het niet als je kletst of muziek luistert. Geweldig!

Bij mij heb je het blonde meiden groepen , nogal preuts

De 3 'populaire ’ meiden , waarvan 1 de leider is en de andere 2 wil er wanhopig graag bij horen

De 2 wemo’s , vorige jaar normaal toen haatte ze me , nu wemo vinden mij nu helemaal de bomb xD echt zielig!

de 2 mogolen wijven , hebben rare humor ik ken het wel goed met ze vinden

En dan heb je nog de jongen bijna allemaal patser behalve 2 die vinden zichzelf rasta’s en zijn wel aardig blowen wel veel , daar ken ik het wel goed mee vinden.

De jongens zijn druk de meiden wat stiller

onze klas is wel super gezellig soms wel wat druk maar oke en nog best wel wat groepjes van mensen die zichzelf beter vinden of juist zichzelf beetje buiten sluiten enzo maarja
we hebben dan ook nog de profiel vakken en dan heb je dus ook een groep en dat is ook een groep die is echt super gezellig bijnaiedereen kan wel met elkaar en het is altijd wel gezellig, serieus wanneer het moet en gewoon veel lol

mijn klas is niet geweldig, kakkers, nerds, populairen, en normaal, en stil
en ik en mijn vriendin geen idee waar we bij horen. Grieks loopt echt altijd uit de hand (muziek luisteren, gesprekken houdenmet mensen aan de andere kant etc.) biologie soms, duits uit de hand gelopen maar nu heeft die man een 'streng gerigm (ik weet niet hoe je dat schrijft, dat we aan het lijntje worden gehouden zegmaar) en die stuurt je er anders gewoon uit. maar we hebben een zo’n meisje en die heeft echt áltijd commentaar als ze wordt gewaarschuwd XD en daar worden leraren echt pissig van

Wij hebben echt een té melige klas. Als er iets gebeurd, doet iedereen ook gewoon mee enzo.
Onze Duits lerares is echt zielig. Die kan niet schreeuwen en dus geen orde houden. Dat is echt melig.
Maar bij wiskunde is het het leukst. Laatst was de leraar even weg en iemand gooide met de typex. Die knalde tegen het bord en spatte kapot. Wij moesten dat dus schoonmaken vóór de leraar weer kwam. Dus zo’n jongen gaat naar het keukentje van onze school en haalt iets op. Komt hij terug en na een kwartier schoonmaken blijkt het Glasex te zijn. Dat werkte dus niet echt. Gaat diezelfde jongen nog een keer iets halen met schoonmaakmiddel. Maar daar moet dus water bij en daarvoor heb je dus een emmer nodig. Die hadden we niet dus hij gooit al het spul op de grond en gaat dan met hetzelfde flesje water halen bij de kraan. Lukt dus ook niet. Twee andere kinderen gingen dus onze leraar tegenhouden want hij mocht niks zien. Uiteindelijk kwam hij toch binnen en hadden we dus goed schoonmaakmiddel van de concierge gekregen maar toch gaat het niet echt snel. Een half uur later komt dan iemand op het idee om schuursponsjes te gebruiken en is alles in een kwartier weg XD.

We hadden bij wiskunde ook eens van de tafels een doolhof gemaakt voor de leraar. Jammergenoeg is die leraar er niet meer en hebben we een andere waarmee je niks kunt uithalen. Maar we hebben nog lang niet alles geprobeerd XP

mijn klas is wel leuk, maar ik heb bijna nooit met ze les alleen maar gym en nederlands en engels.
wij zijn niet echt druk ofzo maar het is wel lol!