je kamer opkikkeren voor echte creabea's!

Je kamer een opkikker geven? lees hier hoe :grinning:

-saai wit bureau’ neem foto’s plaatjes snoep papiertjes etc.
en plak ze op je bureau, dat geeft een originele uitstraling en het is heel koel :3.
-Saaie bureau stoel? Koop een trendy stofje en bekleed je stoel. Trendy & Super zacht!
-Geef je kamer een persoonlijke uitspatting: Neem oude kleren en plak ze op je muur.
-leuke verf tips: Doe lekker gek verf je kamer in de wildste kleuren.
Om beter te kunnen slapen doe het lekker rustig.
je kunt bijvoorbeeld: streepjes, ruitjes blokjes enz.
-als je vader een oud kantoortje heeft wat jij mag hebben kun je natuurlijk ook lekker pimpen. Je kunt bijvoorbeeld alle computer tekens op de muur schilderen: @ # $ ^ & ! # $

x ik hoop dat je hier iets aan hebt er komen nog meer.

Spannend hoor

kleren op je muur?

Neem oude kleren en plak ze op je muur.

^Dat vind ik best wel raar?

Ik denk niet dat mijn kamer hier veel mooier van wordt, haha.

hahaha, kleding op je muur plakken. ik zie er wel veel humor in opzich, maar ik denk dat mijn kamer idd ook mooier blijft zonder dat ik met jouw tips aan de gang ga (:

I agree, hahaha…

+1

kunnen ze dit forum niet gewoon sluiten?
1 het heeft geen nut, geen normale tips (sorry!)
2 niet echt leuke reacties (wel die humor hebben hoor XD)
3 er is al een forum over je kamer

^ heel het forum sluiten? ghehehe :’)

jaah… heeeeeeeeeeeeeel het forum ;o

Wat mij wel leuk lijkt, is een deel van een wand of een prikbord en dan volhangen met foto’s (met bijv vrienden, famile, maar kan ook vakantieplaatjes zijn etc).
En wat ik nu zelf heb is gewoon een fotolijstje, met daarin postcards uit allemaal diverse landen.
En wat ook leuk kan zijn is een oude stoel bij de kringloop halen en die zelf pimpen. (: (en dan niet oude kleding erop XD)

Je zou het enkel ook als inspiratie kunnen gebruiken ooit aan gedacht? Dan heb je niet de tips opgevolgd, maar je eigen idee erop gebaseerd.

@lajo. idd ;3

O.0 sorry (A) topic bedoelde ik
@ lajo
ja, dat is wel waar ja, maar ik vond het zo’n maffe tips XD