je k*t voelen

Hebben jullie ook weleens dat je je gewoon k*t voelt, maar daar eigenlijk geen reden voor hebt? Ik heb het namelijk best vaak, maar er is dan niets ergs aan de hand, je voelt je gewoon k*t. Ik word er echt gek van, want je kunt er ook niets aan doen omdat je niet weet waardoor het komt.

Zijn er meer mensen die dit hebben, of mensen die tips hebben waardoor je gewoon wat vrolijker wordt? Het duurt bij mij nu al maanden en ik ben het zat.
Alvast bedankt.:]

Ja dat heb ik ook, alleen niet heel vaak. Echt heel irritant, zit ik de hele dag maar chagerijnig te zijn, en waarom? Ik zou het niet weten…

Maar verder weet ik ook niet echt wat je er tegen kunt doen dus… up :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook weleens, vooral op zondag, da’s gewoon zo’n downdag zegmaar.
maar tips heb ik ook niet echt… Alhoewel, ik word altijd vrolijk van cake/koekjes ofzo te bakken xD

Dat heb ik ook wel. Vooral op momenten dat je alleen bent en niets te doen hebt ofzo. Dan ga je je bijvoorbeeld heel eenzaam voelen, terwijl je dat helemaal niet bent, je bent op dat moment gewoon even alleen. Maar je wordt er wel compleet gestoord van als het zo vaak gebeurd, ik dan iig.

Ik heb echt wel een keer of 2, 3 per maand dat ik gewoon echt zwaar instort en depressie gedachten krijg. Meestal ook zonder aanleiding. Toevallig dit topic, want ik had het gisteren nog.
Meestal krijg ik dan aan het eind van de middag een leeg gevoel, en dan stort ik 's avonds in om vervolgens tot een uur of 3 's nachts te janken -.-

ik heb ook wel is dat ik me een dag zo kut voel, en nergens zin in heb en alleen maar wil huilen of zo ;p
wat ik dan doe is gewoon keihard muziek opzetten en in m’n eentje op m’n kamer zitten, en dan… tja dan voel ik me wel is beter.

Ja dat heb ik ook… nouja meer dat had ik
ik heb het soms en dan na paar weken dan ben ik weer helemaal happy. ik weet niet hoe dat komt, maar bij mij gaat het meestal gewoon over

Ik heb het ook vaak.
Wat doe je eraan? Niks.

Ja toevallig had ik dat afgelopen week…
Ik voelde me echt kut maar wist niet waarom en had nergens zin in en werd overal sjaggie om. Ik denk dat het gewoon de hormonen zijn…

ik wordt altijd jankerug enzo als ik moet leren
dan ga ik janke en kan er niks tegen doen, ik weet ook wel dat ik daar wel wat oud word maar het gebeurt gewoon en dan ben ik de rest van de dag sjaggo

Uhu, ken ik.
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.

Ja okee. Maar ik bedoel meer als je het best vaak hebt, dus niet heel af en toe. Ik heb het bijvoorbeeld echt bijna altijd als ik even niets te doen heb of even alleen ben, en dat is echt heel irritant.

Zorgen dat je bezig blijft (desnoods ga je huiswerk maken).
Ik heb het de laatste tijd ook wel vaak, als ik merk dat ik begin te piekeren/kut voelen dan ga ik wat doen, nagels lakken ofzo. Iets leuks.

Bij mij werkt het.

dat heet verveling ?
heb ik ook altijd idd.