je jas bij een concert

Waar laten jullie altijd je jas bij een concert?
Normaal doe ik hem in mijn tasje maar dan heb ik een zomerjasje.
In november ga ik weer naar een concert. maarja om nou de hele tijd buiten te staan in de kou.
En bij de garderobe wil ik niet.

Ja, of bij je houden of in de gaderobe he.
En anders in je tas, of om je middel knopen.

Om je middel knopen?
Meer opties heb ik niet echt, aangezien je 'm niet bij de gardarobe wilt hangen.

ik pleur hem meestal ergens in een hoekje neer, en dan maar bidden dat je hem terug vindt

Garderobe wat is er mis mee, behalve dat het vaak te duur is…

nevernooitdegarderobe!
K pak meestal zo’n dikke hoody, en die knoop ik dan om, sjaal erbij en een coltruitje eronder. Dan is het buiten warm en binnen is wat je bij hebt nog licht om te dragen… Coltruitje hang ik dan gewoon aan mn ‘uitgaanstasje’.
nergens last van :slightly_smiling_face:

Thanks voor de tips.
ik denk dat ik een dikke trui ga aantrekken en die om mijn middel knopen.
Aangezien mijn winterjassen mega dik zijn xD
en in een hoekje gooien lijkt me geen goed idee bij ahoy

Waarom geen garderobe als ik vragen mag?
En ja, anders is een trui wel de beste oplossing, wil je niet doodviezen.

uhm. ligt eraan naar wat voor concert je gaat?
Want bij sommige zou ik echt je trui/whatever niet om je middel knopen omdat je hem dan vast kwijtraakt

13 november? :metal:

ik heb echt zo’n onwijze hekel aan de garderobe.
Ik hou altijd m’n jas gewoon bij me…

Ik ben pas een keer naar een concert geweest in Brussel in Vorst Nationaal (woon wel in Nederland, maar aangezien er ook meiden uit België op Girlscene zitten) en daar was gewoon een garderobe. Het was goed geregeld en ik had m’n jas zo weer terug. Dat zal overal toch wel zijn lijkt me?

Ik heb hem één keer op de grond gegooid en toen heb ik er steeds op staan stampen, en één keer had m’n zus hem over zo’n schoudertas gehangen.

ja 13 november xD Jonas brothers <3

En ik wil hem niet in de garderobe hangen want dat duurt zo lang en dan zijn alle plekjes al weg xD

Ik hoop dat je niet uit elkaar wordt gerukt door de fangirls daaro. Veel succes/plezier.

Haha nee hoor…ik ben nooit in Ahoy geweest, maar de concerten waar ik ben geweest ging het heel snel omdat ze met veel man er stonden en was er genoeg plek. Maar je moet het zelf weten :slightly_smiling_face:

Tsja. @ Wanna
Al die hysterische meisje [waaronder waarschijn ik ook dan xD] dat word echt oorlog xD

ik voel de pijn nu al xD

Haha, nouja. Bij de concerten waar ik was waren geen hysterische meiden xD
Maar anyway: Good luck & heel veel plezier :slightly_smiling_face:

Whahaha