Je Inkomsten &Uitgaven 'beheren'

heeyheey. ik heb vaak het probleem, dat ik niet weet waar ik myn geld gelaten heb. zegmaar, aan wát ik het uitgegeven heb.
dus ik had een idee, om een soort kasboek bij te houden.

natuurlijk kan dat gewoon in een schriftje maar ik besloot een ‘formulier’ in word te maken. en toen dacht ik, misschien vinden andere mensen dit ook wel handig?
Je mag het gewoon gebruiken, maar plaats het ajb niet op je eigen site ofzo, alsof het van jou is.
ik ben er echt, een half uur tot een uur mee bezig geweest om uit te vinden wat de handigste manier was enzo ;p
ookal vinden jullie het misschien niet nodig, of het er heel simpel uitzien.
naja, zie maar wat je er mee doet :stuck_out_tongue: ik wilde het alleen even delen :relieved:

edit:// klik om te downloaden (megaupload, beschikbaar tot 20 dagen na laatse download)

handig :slightly_smiling_face:
edit: heb even gekeken, wel mooi gemaakt hoor!

maar ik heb het niet nodig, ik ben heel zuinig en koop bijna nooit iets xD

dankjewel voor je compliment :slightly_smiling_face:
ik had eerst de inkomsten en uitgaven naast elkaar in een kolom gezet,
maar ik vind dit toch iets handiger werken.
vanaf 1 september ga ik het zelf gebruiken :relieved:
ik geef niet echt veel geld uit ofzo maar ik raak áltijd in de stress van “huh, ik had toch … euro?” hihi

up :flushed:

Een kasboek is idd handig. Ik heb zelf gewoon een schriftje waar ik het bedrag,item en datum in schrijf.

ik had die vroeger altijd van de nibud site :grinning:

Het is ook wel gemakkelijk om te gaan internetbankieren (weet niet of je dat al doet), kun je elk moment van de dag zien, hoe je saldo ervoor staat! Als ik wat geld heb gespaard, ga ik naar een stortingsmachine en laat ik het op mijn rekening zetten. Anders geef ik alles zo uit…

Wat lief van je! Dankje

Had vroeger een collegeblok waar ik al mn bonnetjes inplakte, bijhield hoeveel ik van wat kocht en hoeveel het me in totaal kostte in vergelijking met wat ik aan kleedgeld binnen kreeg.
Nu gooi ik al mn bonnetjes in een zak in mn kast.

Ik schrijf het gewoon in mijn agenda als ik iets uitgeef

Ziet er netjes uit :wink:

graag gedaan :wink:

Hhaa een inkomsten en uitgaven lijstje heb ik echt niet nodig
ik verdien goed =)

Handig :]

Als ik mijn salaris heb, schrijf ik in een schriftje op hóeveel ik ga uitgeven en aan wat.
Bijv. ik schrijf 100 euro op voor winkelen, en bijv. schoenen/jas ect. Dat is overzichtelijker, en zo heb ik ook nog wat geld over eind van de maand. Ik smeet echt met geld. Ik werkte 1,5 jaar terug bij albert heijn, en als ik eenmaal mijn geld had, was het zó op! :grinning_face_with_smiling_eyes: ik kocht voor iedereen wat, maar niet voor mezelf. Ik heb ook geleerd om rustiger aan te doen met mijn geld, als ik op mezelf woon moet ik dus echt bezuinigen…

Ik moet dan nu 250 euro betalen aan zorg en zekerheid eigen risico en dan nog mijn 98,- euro… tsja over de 18 hé?

Ik ook geloof ik

wel goed dat je dat zo opschrijft :stuck_out_tongue:
betaal je echt per maand 250 euro aan zorgverzkering?

Ik vind het wel netjes gemaakt zo’n overzichtsblad als dat van jou!

Nee ik heb eigen risico, ook aan mijn antibiotica, en zalfjes. Dat dekt de verzekering niet, en moet 250 aan hun betalen… stelletje dieven XD

ohh dat is wel kut man !
ik word over 4 maanden 18 zit erook tegen op om zorgverzkering te betalen !xD