Je haar sneller laten groeien

Hallo meiden,

Hier een paar tips om je haar sneller te kunnen laten groeien. De meeste zeggen dat er geen specifiek wondermiddeltje is, maar je kan misschien wel gebruik maken van deze tips.

Hier komen ze:

• Probeer je haar niet vaak te stijlen of te föhnen. Doe dat maar af en toe, je haar wordt heel heet en raakt beschadigd. Dat is niet bevorderlijk voor de groei.

• Je kan je hoofd een massage geven met warme olie, lekker in je haren masseren op je hoofdhuid, zodat het de haarzakjes stimuleert. Je hebt ook speciale oliën voor in je haar, ik raad je aan om die te gebruiken.

• Je kan veel water drinken! Het is niet alleen goed voor de reiniging van je lichaam, maar het zorgt ervoor dat je haar sterker wordt.

• Je haar goed verzorgen, zoals lekker een conditioner gebruiken tijdens elke douchebeurt. Ook is het handig om per week 1 keer een maskertje te gebruiken voor in je haar. Je haar wordt er lekker gezond van en dat stimuleert je haar om sneller te groeien.

• Voedsel speelt ook een belangrijke rol. Vitamine B speelt een grote rol voor je haar. Verder is Proteïne een goede ding, je haar wordt er dikker van. En ik heb ook gehoord dat je yoghurt aan het uiteinden van je haar kan smeren, je haar wordt er gezonder van.

• Je haar kammen is ook een belangrijke. Kam ten minste 2 keer per dag je haar. In de ochtend en in de avond. Je haar groeit dan sneller.

• Eieren!! Het klinkt vies, maar het werkt!! Smeer eiwit in je haar, dus geen eigeel. Smeer het heel goed in en laat dit maskertje lekker zitten.

• Btw. Ik zou zeker voor de vitamine B gaan. Het zou een hele goede middel zijn om je haar te groeien.

• Het allerbelangrijkste is dat je je haar gewoon goed verzorgt. Ga lekker naar een drogist en verwen jezelf met een goede shampoo die je combineert met een conditioner. Probeer steeds dezelfde shampoo aan te houden, het is slecht voor je haar om steeds van shampoo te veranderen. Je kan er bijvoorbeeld roos van krijgen. Koop daarnaast een lekkere masker voor je haar.

Ik heb vandaag bij de Kruitvat een masker gezien in een grote pot van de Kruitvat-merk. Het geeft je haar een fruitige geur en het maakt je haar zachter. Het heet iets met frizz-masker.

Ps. Als jullie andere topics willen met tips voor andere problemen, dan hoor ik het graag! Ik hoop dat dit je zal helpen! :kissing:

Er zijn al duizenden topics met dezelfde tips. Er is al een algemeen topic voor langer haar en daar hebben we genoeg aan.

Je kan je haar NIET sneller laten groeien. Het groeit op zijn eigen tempo!

Je kan dit beter op je blog zetten

Dit kan in een al bestaand topic!