Je haar schuin afknippen

Ik heb aan de voorkant van m’n haar aan beide kanten een pluk die tussen de onderkant van mn kin en mn schouders schuin naar beneden loopt zegmaar. Omdat dat het enige deel is van mijn haar dat ik nog steil zijn ze een beetje beschadigd en wil ike r dus een stukje afknippen.

Heb ik weleens eerder gedaan, maar toen had ik het horizontaal afgeknipt en dat zag er een beeetje vreemd uit. Ik vraag me dus af, hoe knip ik diogonaal?

Kapper is geen optie, geen zin om geld te betalen. Dan verpest ik het liever zelf :’)

Gewoon de schaar schuin houden?

Ahjoh als je het liever verpest moet je het gewoon knippen zoals je denkt dat t moet

dan gaat het er ook raar uit zien ben ik bang, aangezien je dat eigenlijk beter kan snijden. nouja je kan het proberen, maar ik weet niet of het wel mooi word.
dan zou ik gewoon wachten tot je echt geknipt moet worden door de kapper.

Ik zou de schaar een beetje verticaal houden en dan snelle knipjes maken zegmaar

Misschien kan je het beter je moeder laten knippen. :3

Youtube? Daar staan in ieder geval genoeg filmpjes over hoe je zo’n schuine pony knipt.

Ik snap niet zo goed wat je van plan bent :stuck_out_tongue: Maar als ik mijn haar vooraan bijwerk, doe ik het altijd met een scheermesje

^ hoorde dat je daar gespleten puntjes van krijgt!
Voor degenen die geinteresseerd zijn.
Heb er gewoon maar wat op los geknipt en het ziet er weer goed uit! :grinning:

hahahah er op los geknipt, ik zie nu voor me dat je als een of andere dolgedraaide idioot heel wild met een schaar zit te knippen, no offense

ik gebruik dan een scheermes om het… eraf te snijden. Dus laagje voor laagje. Bij knippen wordt het bij mij echt zo lelijk.

WAAAAAAAAAAAAAAAAH… MOET…KNIPPEN…*knipt,kijkt in spiegel*…HMMM, MEH IZ GOODLOOKIN’

^hahhahahah ik voel me echt een beetje een debiel nu.
Maar het zit goed nu haha!

muahaha
oh beter, ik ga er zo ook ff op losknippen :grinning_face_with_smiling_eyes:
heb hetzelfde probleempje x’]

ik knip dan alleen de puntjes er af en dat is niet zo heel veel, dan let ik niet echt op hoe ik het dan knip

Foto? :grinning: