Je haar mooi houden op een dansfeest

Je kent het wel, je gaat naar een feest en je hebt je haar perfect mooi in model gebracht. Helemaal leuk kom je daar aan en dan ga je (in mijn geval dan) he-le-maal los. Helaas begint je haar er na een uurtje uit te zien alsof je onder stroom gestaan hebt.

Hebben julile misschien tips om je haar zo lang mogelijk mooi te houden op een feest? Bijvoorbeeld: je haar nét ervoor wassen. Of euhm, een bepaald soort serum dat geweldig werkt?

ah ik heb précies het zelfde! dus even dit topic volgen :slightly_smiling_face:
en @ beertjeschips ik voel me er altijd onzekerder door! klinkt stom mischien maar het is echt zo.

ik had het vannacht nog.
heel mn haar mooi gestijld maar omdat ik 3 kwartier buiten moest wachten voor de poort werd het helemaal pluizig :’).
ik vind het vreselijk maarja je kan er niet veel aan doen denk ik.

@beertjechips, dat is het belangrijkst natuurlijk! Maarja, het is toch wel fijn als je er “voor je gevoel” nog wel goed uitziet. En indd wat @chanelno5 zegt: ik word er ook onzekerder van haha!

Ik heb het ook altijd! Gisteravond ging ik uit, eerst nog wat drinken en toen zat het helemaal mooi, ik was nog geen halfuur aan het dansen en het stond weer alle kanten op -.-’ En ik voel me er inderdaad onzekerder door, vooral omdat ik het gevoel heb dat het alleen bij mij zo is (omdat mijn vriendinnen er helemaal geen last van lijken te hebben)

haarlak.
veel haarlak :stuck_out_tongue:

haha, dat heb ik ook altijd,
upje voor joux

als het zover is dat je haar echt heel lelijk is kam het dan ene in de wc!

Hoge strakke staart maken ofso? Daar valt weinig aan te verpesten s’avonds.

Ja inderdaad, who cares? :’)

ik heb er ook last van, het gaat dan ook helemaal in de knoop zitten enz. en kammen is geen optie want dan is het een grote pluizenbol

+dingen zoals wax etc

haha, het enige wat ik uberhaupt doe is kammen(dat blijf ik wel doen door de evond heen, heb altijd zo’n klein borsteltje bij me.)
Voor de rest maakt het me echt niets uit hoe het zit. heb ook ondervonden dat mensen me leuker vinden met uitgaan als ik me daar helemaal geen zorgen over maak, maar gewoon lekker losga.
lang verhaal, in het kort: Ik doe helemaal niks, en dan zit het aan het einde maar een beetje wild, is juist de trend van dit moment:’)

Mijn probleem is juist dat ik het een beetje wild en stug wil hebben, maar dat het na een tijdje slap en steil wordt…

UP! Morgen weer een feestje!

Ik heb heel makkelijk haar, alleen het klit wel snel omdat het lang is. Daarom neem ik met uitgaan altijd zo’n klein borsteltje mee want in mijn uitgaanstasje past en elk uur moet er wel iemand naar de wc en dan kam ik het telkens even.

Ik neem idd meestal ook een klein borsteltje mee in m’n tas. En ben ook zekerder over mijn haar als ik het was voordat ik uit ga (dus diezelfde avond nog)

Meestal is mijn haar op de fiets al geruïneerd, vooral nu ik een rechte pony heb.
Mijn wondermiddel is haarlak! Meer niet.

Ik heb meestal een bos krullen als ik uitga dus, dan het is niet zo opvallend als er wat pluist. Maar wanneer ik het strak gestijld heb, is het echt kut.