Je favoriete winkel

Wat is jullie favo winkel?? Of nieuwe ontdekkingen? Ik heb net Irregular Choice ontdekt. Heel coole schoenen en kleding, maar je moet wel van drukke prints houden!!

Coolcat

The sting!!!

H&M.

Tally weijl
Coolcat
H&M
Vero Moda
New Yorker

Hmm… op dit moment: zara, H&M, River island.

Simsalabim ( winkeltje in Groningen), 2 winkeltjes in Utrecht waarvan ik de naam vergeten ben, h&m, primark :slightly_smiling_face:

Abercrombie & Fitch

Bershka
Mango
H&M

Bershka
Zara
Six

Mango, Guess en SAM&DIEGO

Primark, Only, NewYorker, The Sting, H&M.

primark, New yorker, h&m, coolcat, vanharen

C&A, coolcat!

new yorker, paris ((:

Bij Bershka en The Sting vind ik al-tijd leuke dingen dus dat zijn momenteel mijn favorieten denk ik! :slightly_smiling_face:
Verder vind ik Brandy & Melville heel leuk, River Island, Zara, Primark, Mango, en H&M ook. Oh en ik hou van the Body Shop!

Ik vergeet vast een heeeeleboel maar dit zijn meestal de winkels waar ik kijk en leuke dingen vind :slightly_smiling_face:

Ohja en online om te kijken (maar daar koop ik bijna nooit iets): Topshop, Pull & Bear, New Look, Asos

WALGELIJK

Gina tricot, primark, h&m, river island, bershka, new look, missguided, boohoo, ebay, zara, en lush :’) en nu vergeet ik waarschijnlijk heel veel

zij mag dat toch een leuke winkel vinden? dan hoef je nog niet gelijk uit te schreeuwen dat je t walgelijk vindt… niet iedereen heeft dezelfde smaak.

NewYorker, VeroModa, Only, Primark.