Je favoriet uit de speelgoedwinkel

Heb je vroeger altijd al iets willen hebben maar uiteindelijk toch niet gekregen?
Stiekem is het soms toch leuk om speelgoedblaadjes door te kijken, al is het alleen om herinneringen op te halen.
Wat zou jij nu nog willen hebben uit de speelgoedwinkel?
En als je er eens toevallig in bent, bij welke afdeling kijk jij het eerst?

nou als ik toevallig een keer in een speelgoedwinkel ben, kijk ik toch altijd nog even bij de barbies haha. En dan kijk ik welke ik het mooist vond. Dat deed ik vroeger ook altijd :stuck_out_tongue:

Knutselspulletjes :thinking: en daar zitten vaak nog wel grappige dingen tussen ook :’)

bellenblaas =D da tkoop ik heel vaak

en
barbies vind ik leuk om te kijken
maar die zijn vet lelijk geworden x]
van die stomme steffi dingen enzo

Jaaaaa bellenblaas!!
http://www.flaves.nl/forum/Smileys/modern/rocker.gif

Ik wilde vroeger per se een furby, maar ik kreeg er geen! En twister wilde ik ook graag, maar dat heb ik ook niet gekregen. Haha dat herinner ik me nog :stuck_out_tongue:
Nu kom ik nooit meer in speelgoedwinkels, maar bellenblaas blijft inderdaad nog steeds leuk!

ik kreeg nooit dure dingen daar had mijn moeder nooit geld voor :frowning_face: op mijn verjaardag kreeg ik wel geld maar dat ging naar me moeder…

Ik vind de meeste dingen nog steeds leuk :flushed:

Ik ook! Vooral de barbies kijken hihi

Echt van die tiener speeltjes, een wave board vind ik zo stoer, of zo’n bestuurbaar autootje waar je zelf in kan zitten, en weet ik het ;p

Echt van die tiener speeltjes, een wave board vind ik zo stoer, of zo’n bestuurbaar autootje waar je zelf in kan zitten, en weet ik het ;p

Oooh waveboarden is leuk! :’) Ik kan 't alleen niet zo goed x] mijn zusje heeft zo’n ding

Pff ik wilde altijd zo veel :'3
Met sinterklaas gingen wij altijd plaatjes uitknippen van wat we wilden hebben en goh dat was zoveel!

Ik kijk meestal bij de games en ook bij de kortingsbakken om te zien of er zo’n leuke nep-tamagotchi bij zit :'3
En bij het snoep, ik vind dingen met een verrassing erbij nog steeds wel leuk xD

Maar het meeste ‘speelgoed’ wat ik koop komt van internet.

Haha dat deed ik ook altijd. We kregen dan een heel groot Intertoys speelgoedboek binnen en die knipte ik helemaal aan flarden. :'3
Meestal bestond dat dan uit van die rommel make-up, Furby’s en BabyBorns.
Het enige wat ik ooit van die drie heb gekregen is een BayBorn.
Daar ben ik mijn ouders dankbaar voor, als ik die make-up had gekregen zou ik echt als kinderhoer door het leven zijn gegaan :'3

Speelgoed :guitar:

Oh de intertoyscatalogus <3
Ik was dagen zoet met dat boek.

Hahaha nostalgie! Ik wilde ook zo graag een furby vroeger, maar kreeg er ook geen! Weet nog wel dat ik echt zooo kwaad was toen ik voor sinterklaas een furby had gevraagd maar die uiteindelijk niet kreeg!

Ik heb destijds wel een furby gekregen, maar ik weet niet meer waarom.
Ik heb 'm nog maar hij praat niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een vriendinnetje van mij had er echt een stuk of 4!
Maakte mij nog gefrustreerder haha.

verder vind ik het nu nog steeds leuk om even door het intertoysboekje te bladeren!

mijn furby is kapot :frowning_face:
ik zou er best graag weer een willen :flushed: