Je ergste ruzie..

ik heb vrij weinig echt erge ruzie. een enkele keer had een vriendin van me ruzie met mij maar ik niet met haar. ze was gewoon boos op me. ze is nogal verwend en ik liep niet de hele tijd achter haar aan zoals ze graag wou dus ging ze boos doen omdat ik haar een keer op haar plaats had gezet (ging nog een hele historie met een andere vriendin aan vooraf die het echt erg had in haar gezin maar de vriendin die boos was op mij bleef aandacht opeisen). dan kreeg ik de volgende dag smsjes van:

“zeg, heb je er al eens bij stilgestaan dat je me gisteren gekwetst hebt?? blijkbaar niet he…”
“we praten er wel eens over.”
“ja, “eens”, goh dat klinkt dringend.”
stuurde ik niets terug… zat op een terrasje :grinning:
“nou voor jou hoeft het blijkbaar niet!”
“ik zei we praten er wel eens over.”
“wat voor een kutvriendin ben jij??? ik stuur als eerste, ik trek het me tenminste aan dat we ruzie hebben!!”
“we hebben geen ruzie. en je eerste sms was niet echt een lieve hoor.”
“ach rot op. ik ben klaar met jou. je trekt je niets van me aan. ik reik de hand uit om het goed te maken en jij doet irritant. leuk hoor. nou goed, dan zetten we er een punt achter.”
(jezus fijn terrasje was me dat) “oké dan. ik zie je nog wel.”
“doe maar niet zo wijsneuzerig, het kan me niet meer schelen. ik heb al genoeg geweend.”
“ik zei gewoon oké dan en dan zie ik je nog wel… we zitten in dezelfde klas weetjewel?”
“het kan me niet schelen! ik trek het me niet aan!!”

stuur ik niets meer terug. ga ik na een uurtje of twee weg van het terrasje, check ik mijn gsm nog eens.

“het kan je echt niet schelen he???”

man man man :’) al die zeik om niets…

ik heb wel eens ruzie, maar geen ERGE ruzie…

Waarom reageer je zo ontzettend droog dan? Ik snap waarom die vriendin steeds bozer werd hoor

ja inderdaad @ hierboven

Tussen mij een m’n toenmalige goede vriendin. Zij kon alles flikken bij mij, ze was een enorme flapuit maar als ik iets zei of deed nou dan was het gelijk hopa chagerijnig/bitcherig etc. Ik liet wel over me heen lopen waar ik nu wel spijt van heb. En er kwam een jongen in het spel die zij leuk vond maar hij vond mij leuker. Achja shit happens, ik heb nu geen contact meer met der.

omdat de enige reden dat we “ruzie” hadden was dat ik tegen haar gezegd dat ze niet de hele tijd moest doen alsof haar thuissituatie zo erg is. ze is zo iemand die zeurt dat haar leven kut is als ze een bepaald paar schoenen niet krijgt van haar moeder. nu heeft een andere vriendin van me echt serieuze problemen met haar moeder en die was haar hart aan het luchten. ging die zeurvriendin zeggen dat ze het ook zo erg heeft gewoon omdat ze niet altijd haar zin krijgt (je moet haar kennen om te snappen wat ik bedoel maar ze is echt erg verwend). omdat haar situatie echt niet te vergelijken was en ze de hele tijd ging doen alsof dat wel zo was (goh, jou moeder mishandelt jou bijna? nou ik krijg ook niet altijd wat ik wil hoor… ik bedoel, ik krijg maar een kleedje van fornarina per twee weken ofzo, weetjeweel? (en jammer genoeg overdrijf ik niet eens)) was ik het beu en zei ik dat ze daar mee moest ophouden omdat zij echt een heel goed leven heeft en dus niet moet zeuren. anyways, dat vind zij blijkbaar al kwetsend en reden tot ruzie. ze doet constant zo en dat word je echt beu. daarom dat ik lekker “droog” deed omdat ze altijd een drama moet maken om niets en ik ga er niet mijn lekkere terrasje voor opofferen omdat zij van drama houdt.

hahah 2 jaar lang met jongen uit mn klas hahaha
nu kunnen we dr om lachen maar toen :stuck_out_tongue: ik had em geslagen ook
zou ik nu niet doen maargood… haha

Ik heb eigenlijk nog nooit echt ruzie gehad.

Ik was al aan het zoeken naar de juiste verwoording!

wahah, met 1 meisje die in de buurt tegenover mij woont. dus uhm eerst oversteken… Maargoed. We waren eerst wel vrienden, we gingen vaak naar de skatebaan enzo, ook met andere mensen. We hadden best vaak ruzie, maar daarna niet meer, omdat we een groepje hadden. Dus ik, zij, nog 2/3 meisjes, 2/3 jongens ofzo. Maar later zag iedereen elkaar steeds minder, ik ging nog wel met dat ene meisje om. Ik weet niet meer hoe we ruzie kregen, maar ze kwam elke dag aanbellen of ze bij me mocht spelen. Dat vond ik dus echt vreselijk.
Toen hadden we ruzie, haar vader was boos, hij kwam iets lopen lullen, mijn vader schreeuwde toen terug, we praten nu nooit meer tegen elkaar en walgen echt van elkaar. Op de basisschool zei ik ook allemaal lullige dingen tegen d’r en ik heb haar wel eens geschopt enzo. oh damn ik haat haar hondenkop.
En ook nog eens ruzie met iemand in groep 8 gehad, helemaal in de prikbosjes geduwd en uitgescholden (:

-

Eh hallo, ze zegt net dat die vriendin zo’n superverwend kind is. Vind het wel terecht dacht ze zo reageert, zou ik ook doen.

ook mee eens@fuckmylife

met m’n moeder van de zomer. dat was echt de grootste ruzie die ik ooit gehad heb, en dat was ook de ruzie die zeg maar ‘besliste’ dat ik bij m’n vader ging wonen. heb daarna 3 uur lang in me eentje op het strand zitten janken tot 11 uur 's avonds ofzo. en moest de rest van de vakantie in een aparte tent op de camping slapen.
allemaal omdat ik me doodergerde aan haar vriend en zijn twee kinderen.

Ik was drie jaar bevriend met een meisje geweest.
Toen werd ze om onduidelijke reden ontzettend boos op mij.
Afijn, zo’n goede vriendin was het niet. We gingen nog nauwelijks met elkaar om, zeer oppervlakkig.

Toen we op werkweek in londen waren liepen we door de stad en we deden een beetje normaal tegen elkaar maar ik vond dat ze me de hele tijd afkatte.
Toen ik vroeg waarom barstte de bom en ging ze heeel bitchy doen en anderen tegen me opstoken. Ik ben met iemand anders maar gaan winkelen en heb haar links laten liggen.
In de bus terug naar nl moesten we met zijn tienen geld verdelen, 50 euro, om te dineren in de mac. Iemand vroeg of ik geld wilde beheren. Naja, is prima toch. Ineens hoorde ik via via dat dat meisje ABSOLUUT niet wilde dat ik het geld beheerde, ze stookte 2 vrienden tegen me op…
toen voelde ik me best kut, want ze ging de hele bus proberen tegen me op te zetten.
thank god stonden ze allemaal, inclusief leraren aan mijn kant :’)
maar het deed me best verdriet. Ze vertrouwde me niet, schreeuwde ze naar me. Terwijl zij na 3 jaar vriendschap zou moeten weten dat ik te vertrouwen ben.

ja, op de basisschool. om een schaar.
maar gelukkig heb ik geen erge ruzies gehad. (:

met mijn moeder. zat me helemaal te bedreigen met vanalles

en een hele erge ruzie met een paar meisje van me school. ook helemaal bedreigd enzo hahahaXD

Ik heb eigenlyk nooit 'n erge ruzie gehad tot dit jaar.
We liepen al 2jaar lang met hetzelfde groepje van 5.
Eigenlijk waren we met 3samen beste vriendinnen.
Nu, dit jaar werden onze klassen gesplitst maar we bleven met z’n vijfjes. Er kwamen natuurlijk wel andere leerlingen bij ons. We bleven beste vriendinnen.
Myn twee beste vriendinnen waren rond dezelfde tijd jarig en ze besloten om samen een ‘feestje’ te geven. Ik werd uitgenodigd samen met de rest, weken op voorhand. We zaten alles te bespreken en te plannen en we hadden er suuuuper veel zin in. Een week voor het ‘feestje’ kreeg ik na school 'n smsje (er was nog niks aan de hand ofzo, niks veranderd) ‘Kwil u niet kwetsen, ma ge moogt niet naar ons feest kome. X’ Ik vond dat echt verschrikkelijk. Ik was echt neig gekwetst… Misschien klinkt dat wel dom enzo maar ik kwam toch wel 2maanden iedere keer huilend thuis. Vooral omdat ik eigenlijk niet echt andere vriendinnen had dan hen. Nu heb ik andere meisjes gevonden om bij te lopen… (:

heb/had ik ook

• maar dan met m’n klas-

Heel vaak ruzies gehad met mn vroegere BF, vooral omdat zij vond dat ik haar in de steek liet als ik met iemand anders praatte.
Blij dat ik na een tijdje éindelijk inzag dat ze niet goed voor me was (ze roddelde ook over me etc) en nu praten we al 3 maanden ofzo niet tegen elkaar.
Maar ik heb er geen moeite mee to be honest… *klinkt heel bitchy maar is het niet*