Je ergste ruzie..

De titel zegt het zelf al.
Wat is je ergste ruzie…?
x

Vorig jaar, met mn vriendinnen. Had een meisje heelm n vriendinnenclub ‘opgestookt’. Had mn leven wel ongeveer kapot gemaakt.
Maarja.

Oh ja, in de eerste. Heel veel gezeur tussen 2 vriendinnen om mij enzo. Het was best heftig

Ik heb eigenlijk zo goed als nooit ruzie…

Denk ik liever niet aan (:

UHm, toen ik in groep 8 zat had ik ruzie met zo`n meisje. Ze was boos op mij terwijl ik haar niks gedaan had. Zij naar de leraar gaan enz. toen moesten we met de directeur praten en moest ik sorry zeggen…Ik had niks gedaan en zei ook geen sorry…OMG, dat praten en praten duurde weken/maanden. Een paar keer per week moesten we na schooltijd in dat kantoortje komen. Totdat men moeder boos naar school gegaan is lolz. Ik had serieus niks gedaan

Geen 1 van ruzies die ik heb gehad heeft echt veel indruk op mij gemaakt xD

Mijn ‘beste’ vriendin en ik negeren elkaar nu al vanaf Januari ofzo, nadat ze me voor de zoveelste keer genakt had. Ik ben er klaar mee, ik heb ook niet het idee dat zij er moeite mee heeft. Probleem is dat onze vriendjes beste vrienden met elkaar zijn, en die ergeren zich er een beetje aan. Maar ach.

Vorig jaar in juni kreeg ik ruzie met mn beste vriendin, ze heeft allerlei mensen tegen me opgezet toen, rond oktober kwam het weer goed maar ik merkte gewoon dat het nooit meer zo zou zijn als eerst.
we kregen opnieuw ruzie en dat is nog altijd zo, gaat niet meer goedkomen want we zijn teveel veranderd denk ik.

Een keer met een hele goede vriend, is uiteindelijk wel weer goed gekomen.

dat was toen ik met ‘kanker’ schelde, terwijl ik dat nooit doe, heb gedaan tot aan dan, en ik had het zelf niet eens door. klasgenootje moest het me daarna vertellen. Ik had niet eens door dat ik zo boos was, maar kennelijk dus wel.
met iemand die mij irriteert, en toen ging die op mij boos zijn op het verkeerde moment, tjaa… ;o

Met mama 2 jaar geleden, ze bedreigde me met een schroeverdraaier.

Same here + een ruzie met mijn vriend.
wat het soms best heftig maakt omdat je veel om hem geeft…

Met een ooit hele goede vriendin. Heb toendertijd de fiets gepakt, bij haar aangebeld en toen ze opendeed haar voor van alles en nog wat uitgescholden. Oeps. Best erg. Maar dat was echt niet zomaar.

met papa… maar daar heb ik altijd de ergste ruzies mee

geen?

ik heb een keer een keukenmes op mn zus gericht en dan vet dichtbij gehouden, maar toen was ik nog heeel klein 10 ofzo, dat was mn ergste ruzie

mijn ergste ruzie is nog aan de gang, met mijn beste vriendin… we praten al een maand niet met elkaar…

ja met papa, we wensen elkaar soms dood enzo.
verder met vriendinnen heb ik wel gezeur maar niet van die hele erge ruzies.