Je ergste lachbui ever ^^

Vertel hier je ergste lachbui ever ^^

Die van mij was vandaag:
Ik had Beeldende Vorming en we moesten een tekening maken met Engelse dropjes.
Ik had hem best wel mooi getekend (al zeg ik het zelf :wink:
Daarna moesten we hem verven en kon echt niet binnen de lijntjes blijven, Serieus, het leek wel een babytekening XD
Dus komt die vrouw naar mij toe en zegt dat het wel een kleuterteking leek, en ze vond het helemaal grappig…
Dus zei begint te lachen,
Omg, het leek wel een paard gecombineerd met een Pipo de clown lach.
Daardoor lach ik echt helemaal in een deuk, ik moest helemaal huilen van het lachen enz.
Zij keek me zo aan van… .wat heb jij nou weer, echt droog :stuck_out_tongue:

Ik weet niet meer, ik weet nog wel van vandaag dat ik ook zo erg moest lachen was niet normaal maar sloeg nergens op hoor want ik zei tegen zo vriendin/klasgenoot ik zie je meloenen toen zei zei ik zie je erwten toen zei ik ik zie je bananen haha wreed droog en midden in de gang en al die mensen keken ook van wtf zijn dat voor wezens? haha en dat terwijl we in de 4e zitten whaha niemand snapte het :blush:

Ergste weet ik niet, maar gisteren moest ik huilen van het lachen samen met een vriendin :’).
We zaten bij scheikunde en die man deed gewoon iets raars met zijn hoofd.
Ja, niet uit te leggen. En nu ik dit typ, ga ik weer helemaal los xD.
Oké, wat ben ik lekker duidelijk.

ergens in groep 8 we waren de hele dag al aan het lachen maar toen we icethee kregen kwamen we niet meer bij. Ik weet niet wat er zo grappig was maar ik weet nog dat we heel veel leraren Heel erg boos kregen.

ik bijna elke week dwz echt emt tranen over de wangen helemaal rood aangelopen en ademtekort
dus ik sta beetje rara bekend ind e klas xD
maar om de meest domme dingen
tijdje terug over gespieste lullen

@ xhopsieflopsiex
daar heb ik ook zó vaak last van.

dit is denk ik niet m’n ergste, maar wel een hele erge domme. ik zat bij Duits, naast een vet goede vriendin van me en we moesten zometeen iets in het duits presenteren. Keken we naar een presentatie van 2 andere mensen, zegt ze opeens: kijk D. zn bakkenbaarden eens. had ze het nagedaan met dr eigen haar, zat ze de hele tijd te gniffelen (haat dat woord) & te grinniken en toen opeens gingen we stuk hoor,
maar ja het zat er ook gewoon niet uit
want ze stonden letterlijk alle kanten op.
Toen moesten we onze presentatie houden, schoten we weer heel hard in de lach omdat we elkaar aankeken en toen die jongen, moesten we de gang op, hebben we daar 5 minuten op de grond gelegen & toen gingen we eindelijk onze presentatie houden…

sorry voor dit lange kut verhaal & niet dat iemand dit leest maar oke.
Het klinkt trouwens heel dom hier, maar het was zó grappig.

Haha zo vaak. Eeen keer omdat een vriendin een puist had en ze zei dat die een eigen leven had net als dat jongetje uit fairly odd parents. En ook dat haar tosti eigen leven leidde… :'3

haha dat heb ik ook egt vaak :expressionless:

Ik heb trouwens elke dag last van té erge lachbuien, dat de tranen over mijn wangen rollen. Ik ben nou eenmaal een lolbroek. :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha je lijkt op iemand die ik ken!

ik heb wel vaker een erge lachbui, maar de laatste keren dat ik écht gevouwen lag was in de trein en op school

in de trein;

ik weet het precieze verhaal niet meer maar ze ging dus een aardappel poffen boven het fornuis… was de cleu van het verhaal dat de aardappel niet gaar was! nou, je kon me opvegen! hahahaa elke keer als ik er aan denk moet ik weer lachen! =D

op school;
de leraar was allemaal kapsels aan het maken met zn haar! t zag er niet uit en het was zoooooo grappig =D hahaa

of met mn vriend, gewoon gekke dingen! vanmiddag lag ik ook gevouwen al heb ik geen flauw idee meer waarom =P

Op de boot naar Engeland met school. Het was echt in de nacht en ik moest zoooo hard lachen om mijn vriendin. Het was echt donker en mijn vriendinnen vonden dat ik ontzettend vreemd ging lachen dus deden ze een lamp aan. Mijn hele gezicht was nat van tranen en ik kreeg geen lucht meer. Ik voelde mijn ribben gewoon echt zo omhoogkomen. Een jongen uit mijn klas had mij ook gehoord en hij slaapte 15 kamers verder of zo.

vorig jaar lagen ik en m’n vriendinnen bij tekenen elke les he-le-maal plat >.<

HAHAHA

ik denk dat een van de grootste gillers was dat ik met een vriendin in de stad was en we langs zo’n huuuuge eastpak liepen, nouja daar moesten we al om lachen. en toen kwam de verkoper er aan en die vroeg aan me ‘zal ik hem even op je rug doen?’ nou toen lagen we ook al plat. maar toen ik em op m’n rug had was het helemaal erg :'D die tas was evengroot als ik was, want ik ben heel klein en mijn vriendin had snel een foto gemaakt (die kan ik nu niet vinden) en daarna lagen we op de winkelstraat de lachen :'D

:'D

Ik weet het niet meer, maar ik heb wel altijd tijdens koor de slappe lach :’) En dat is echt superonhandig als je allemaal klassieke shit moet zingen.

Ik lach nooit. :ninja:

in de trein maak je trouwens echt grappige dingen mee… want we gaan af en toe echt helemaal stuk in de trein =P!
en dan kijken mensen je aan van wtf?

ik stond met 3 vriendinnen op het busstation, daar zou de moeder van 1 van m’n vriendinnen haar op komen halen. maar daarvoor hadden we allemaal dingen gekocht en zij had chocola gekocht, alleen had vriendin 2 dit in haar tas. vriendin 1 reed weg, toen vriendin 2 bedacht dat ze de chocola niet meer terug had gegeven. wat doet ze? ze rent keihard achter de auto aan, gillend: “LAAAAAAAAAAAAAU JE CHOCOLAAAAAAA”. stond ze daar midden op de weg tussen allemaal auto’s met die chocola te wapperen. ik dacht dat ik dooood ging van het lachen.