Je ergste date verhaal xd

Haajjj,

ben wel benieuwd of jullie wel eens een date hebben gehad wat heel erg slecht ging enzovoort of een jongen bijv. die totaal niet je type was xd dusseh post hier je verhaal :wink:

dit lijkt me leuk om te lezen! (:

Ik had een keer een soort blind date met een gast die ik via internet leerde kennen en die echt héél vlakbij mij bleek te wonen. Dus ik met die gast naar de bios. Dat was dus echt een catastrofe. Naast dat ik hem totaal niet aantrekkelijk vond, bleek hij ook enorm emo te zijn. Hij had het over dat hij een eetstoornis gehad had en blablabla. Daarbij had hij echt géén gevoel voor humor en het gesprek was zó geforceerd. Gelukkig hoefden we niet heel veel te praten. (Film kijken ftw.) Maar toen bracht hij me thuis en knuffelde hij me, en hij gaf me ook een kus op mijn wang, EN IK WEET NIET WAAROM, maar ik deed dat dus in een soort van… reflex ook bij hem. 0_0 Dus de volgende keer dat hij me sprak op msn, dacht hij dat hij het helemaal gemaakt had, maar ik had toen echt zoiets van: oké, jou hoef ik ook nooit meer te zien, ik fiets voortaan wel een blokje om. En toen begon hij op msn ook heel engig te doen. Zo van: “Ik zou je alles kunnen geven wat je nodig hebt, zolang je me maar toeliet.” Van dat soort crap.

Bitch, please.

Edit: Het grappige was nog; ik had dat hele verhaal aan mijn moeder verteld en een aantal maanden liep die gast dus stage bij mijn moeders werk. Oh men, ik heb echt zo hard gelachen. Hoor je mijn moeder ook: “Hij is heel aardig, hoor.” =0

Dat is kut :’'D

Hier bestaat al een groot topic over, dacht ik. Misschien dat je daar meer aan hebt.

Er is al een topic.

Mijn ergste date is dat het gesprek met een jongen zo verliep :
Ik : ‘blablabla’
Hij : Mmmm.
*ongemakkelijke stilte*
Ik : ‘blablabla?’
hij : ja.
*ongemakkelijke stilte*
Ik : je hebt wel leuke kippen…

Het is niets geworden, eigenlijk.

haahaha, hier moest wel om lachen :") ^

Ik: Waaw, wat een leuk petje *zet het op* Staat me goed he! Mag ik het niet houdeeeeeeen, pleaaaaaseee (dus héél overdreven, was om te lachen :’) )
Jongen: Nee, dat kost zoveel euro, ik kan je dat niet zomaar geven! Ik wil wel eentje voor je kopen als je mij het geld geeft. (dit was echt gemeend)

Jongen haalt portefeuille boven, er vallen wat rosse muntjes uit, dat was in de winkel. En hij liet ze liggen op de grond, en ik keek er zo naar, ik dacht dat hij ze nog ging oprapen.
Jongen: Je mag ze wel oprapen en houden als je wilt.
Erg romantisch zeg :’)

Wtf. xD ^

whaha ^

We gingen film kijken bij mij thuis. Maar hij was echt 1,90. En nja, ik ben niet zo groot. Dus hij stond op en toen stond ik op, tegelijkertijd.

Kreeg ik dus keihard een elleboog in mn gezicht.

En ik heb een jongen een keer mee naar huis genomen… Dat wilde hij graag.
Dus toen zaten we bij mn moeder op de bank, en me broertje was er ook.

Pakt ie me ineens vol op me bek. xD
Ik werd gewoon afgelikt.

Mijn moeder en broertje keken elkaar zo aan van: Wtf.

Is ook totaal niets geworden. :slightly_smiling_face:

Wtf XD

Ik heb eigenlijk echt teveel slechte dates gehad. o.o
Bij een jongen op zn kamer.
Ik was net 2 min binnen…

*Slaat arm om me heen.*
Ik kijk naar de film ondertussen.
*Draait mn hoofd en pakt me vol op mn bek. *

FAAL
xD

XD UP !

Ik ging naar een jongen toe die 10 km van de stad waar ik woon woont. En hij woont in een dorp waar eigenlijk niks te doen was dus ik dacht dat we bij hem een film zouden kijken ofzo
ik zou iig langs komen.

En toen kwam ik daar (in de herfst en het regende ook steeds enzo) helemaal heen gefietst meet ik hem op een punt waar we hadden afgesproken.
vraag ik: Oke gaan we nu naar jou huis? (het was niet eens een vraag maar meer om iets te zeggen ofzo)
hij: euh dat kan niet want ik heb niet tegen m’n ouders verteld dat je zou komen dus eigenlijk kan het niet…
Maar hij zei dat we 's avonds rond 5 uur ofzo wel bij de snackbar konden gaan eten (het was toen iets van 2 uur)

Dus toen hebben we in de kou op een bankje gezeten en al die gesprekken gingen alleen maar over hoe ‘stoer’ hij was en dat hij er weer eens was uitgestuurd blabla.
Ik zag het echt niet zitten om tot 5 uur daar in de kou met die kerel op een bankje te gaan zitten.

Dus toen heb ik een alarm op mn mobiel gezet en toen die rintone afging deed ik net alsof ik gebeld werd door een vriendin dat er iets ergs was gebeurd.

Uiteindelijk ben ik dus na een uur in de kou daar hebben gezeten naar huis gegaan. Toen hij vroeg of we nog een keer gingen afspreken heb ik maar heel grof gezegt dat ik daar geen zin in had omdat ik hem niet leuk vond.

Kan iemand de link van dat topic geven? Want dit is leuk om te lezen ^^

Ik heb er eigenlijk 2 :stuck_out_tongue: De eerste is echt al heel lang geleden, ik was iets van 14, en ben nou 23 xD

Ik was nogal into SMS-dating, want ik zat op een boerenschool, dus naja… Toen was het internettijdperk nog niet zo in als nu (omfg ik voel me oud), dus ik smste constant met hem en had een foto gekregen via de post (jahaaa!!) en er zelf ook eentje opgestuurd xD En we zouden dus naar de bioscoop gaan samen en ik had beloofd “dat hij aan mijn borsten mocht voelen”. Toen we daar uiteindelijk zaten, heb ik GEEN WOORD gezegd, los van “hey” & “doei” en ben in de pauze naar mn ouders in een andere zaal gerend; Mamaaaa ik wil wegggg!!!

En dan, toen ik 16 was! Mijn eerste liefje! xD
We hadden al een tijdje contact over MSN (jaja, ik had een computer bemachtigd…) en ik wist dat hij heel erg verliefd op me was, en we hadden afgesproken op Valentijnsdag! Dus ik moest enkel nog zeggen “of ik met hem wou”. Dus we hebben daar een UUR stilzwijgend gezeten, ik wist het al lang dat ik met hem wou, maar dierf niets zeggen, want het zou mijn eerste kus worden en ik was zoooo zenuwachtig. Dat ging uiteindelijk heel goed, maar 3 weken later was t al afgelopen :stuck_out_tongue:

No offence, maar dit klinkt echt heel raar in mijn oren. Zoiets beloven terwijl je iemand nog nooit eerder ontmoet hebt. :’)