Je ergste blunder?! (egt ik verveel me Xd)

ja ik verveeeeel meee!!! XD
ik mot ok nog leren wahha wat interessant…
nou ja maar wat is je ergste blunder?w
De mijne:

1. een jongen zat me de hele tijd uit te schelden voor hoer en toen schelde ik terug, ik wou op mijn fiets stappen, en toen flikkerde mijn fiets op de grond en ik wankelde, en viel toen over mijn wiel; heel het schoolplein lachen
    of ja… je kan het ook voor schudt noemen!!:blush:

ik heb het zoo vaak dat ik struikel of val, deze twee waren het ergst toen:

1. ik liep op school de trap af naar de garderobe, en daar struikelde ik en viel ik voor een tafeltje waar een heleboel jongens zaten, die maar bleven lachen!!
  2. Ik was boos weggelopen van een vriendin en toen ging zij me volgen met een andere vriendin ik liep de aula in, maar zag niet dat er water lag op de grond, ik viel keihard neer!! waar zowat de hele onderbouw zat!! knalrood opgestaan en weggelopen!

ah ja ik heb ook zoveel van die kut blunders!!

We gingen naar nieuwe gymzaal
En ik ging als eerste in kleedhok.
Ik lekker omkleden, muziekje erby, makeuppen alles.
KOMEN ALLE JONGENS VD KLAS BINNEN xD
ik gillen schreeuwen bedreigen
(stond in mn bh en string haaha)
bleek dat et et jongeslokaal was XD

niet mijn blunder maar van een vriendin, maar ik vergeet deze gewoon echt niet.

we waren in berlijn in een restaurant en we waren op weg naar de wc. dus wij lopen zo door een halletje, waar de verlichting niet al te best was. en daar hing een spiegel. vriendin van me keek in de spiegel en ik deed alsof ik de trap afliep (dus steeds door mn benen zakken).
en zij dacht doordat zij mij in de spiegel zag, dat er echt een trap stond.
dus zij schrok en verstapte zich… hahahahaha
dat was zo funny

ok deze is egt heel erg
in klas zit er een jongen achter me die me soms plaagt door bv. iets uit mn rugzak te nemen zodat ik het dan de hele dag loop te zoeken enzo en hy wou een keer mn rekentoestel uit mn rugzak nemen maar in hetzlfde zakje vn mn rugzak zitten ook mn maanverbanden het zijn zulke van always met vochtige doekjes eraan en die jongen wou dus mn rekentoestel nemen en een maandverband met doekje bleef eraan hangen hy werd egt massas rood terwyl ik en mn vriendinnen plat lagen van het lachen xD

Oke niet mijn ergste blunder maar ik voelde me later best wel genânt.

Ik zat te praten met mijn crush en toen vroeg hij .: weet jij hoe je met een krant door je hele lichaam heen kan gaan ?
Ik zeg zo: ja dan moet je zo en zo knippen.
Hij zo : Jij bent slim, hoe weet je dat ?
Ik: Ik keek gisteren Jakob dubbel.

En nu schaam ik me nog steeeds. xd

Op de trap (ik had hakken aan Lekker slim van me) ik miste een tree dus ik viel op de grond. Mijn vriendinnen deden het na dus ik lag in een deuk met mijn vriendinnen maar ik lag nog op de grond dus alle jongens en meisjes die langskwamen dachten zo van :gaat het wel goed? <_<