Je eigen quotes/zinnetjes

Er zijn 100en topics met citaten van andere mensen, dus nu een topic voor je eigen creaties

.

deze heb ik maar een keer gezegt maar toch is het een gouwe ouwe (ofzo):

een koelkast is gewoon een vriezer met verwarming!

Ik zie dat dit topic dood is, dus even een upje, ben namelijk wel benieuwd naar andere quotes =o

Ik zie nu trouwens dat mijn Engels wel héél scheef was toen des tijds.

Toen des tijds, een maand geleden? :stuck_out_tongue:

Pfft, ik heb even mijn oude inspiratieboekje tevoorschijn gehaald, maar deze is van toen ik zestien was, dus het is nogal ‘I’m a deep poetrywriting teenager, hear me roar!’
Ja, niet te serieus dus, want heel veel zijn te cheesy voor woorden. En ook nog zinsfragmenten, want blijkbaar deed ik niet aan volle zinnen ofzo.

I’m only running 'cause I want to be stopped, I’m only falling 'cause I want to be caught.

Houd ik nu stil in niemandsland

Living history backwards and the future to bear

And maybe someday I’ll have a name again (hahaha okee die komt uit een liedje dat ik had geschreven toen ik veertien was wut)

In a world filled with strange and wonderful things

Ik loop op mezelf vooruit

Sometimes I wish I had a bigger foot to put in my mouth

(hahaha omg dit boek heeft nog een fragment van een liedje dat ik samen met een vriendin over Project Runway geschreven had xD)

Jammer dat ik mijn boekje van toen ik vijftien was niet meer heb, volgens mij staan daar veel meer van dat soort zinnetjes in

jij noemt jezelf een ster, ik noem mezelf de zon. Je kan schijnen wat je wilt, maar je verdwijnt als ik opkom.

Haha nice =).

Die quotes bedoel ik…XD Die waren 2 jaar geleden ofzo gemaakt, maar het valt me nu pas op :'D

Ik had ooit bedacht:

Laat dat witte paard maar zitten, aan jou heb ik genoeg. :couplekiss_man_woman:

Oja en: ik ben wel gelukkig, maar ik straal niet.

• Ik begraaf mezelf in mijn dromen, want realiteit drijft tot waanzin.

• Hij kneep haar keel dicht, maar het gaf niet, hij was zonder dat al adembenemend.

Doet me denken aan:

‘‘Laat die prins maar zitten, geef mij maar het paard.’’ ofzoiets

Whoa, mijn oude topic herleeft weer!

‘Tja,
let him ruin his life in his own way’

ik ken de hele jongen niet, maarja
n vriendin was nogal boos op m :stuck_out_tongue:

Up

‘Alles wat ik aanraak verandert in stront.’

Hehe.

- Er zit geen ruis in mijn plop.
Mijn vriendin kan een soort plopgeluidje maken met haar lippen, maar toen ik het deed klonk het heel anders en volgens haar zat er ruis in mijn plop.
- Het is óf een skelet met een volle maan óf een aap met een volle banaan.
Ik had een debiele tekening gemaakt en we konden er niet over uit komen wat het nou eigenlijk voorstelde (Het staat 3.5-3.5)
- Hij kijkt op een oversekste manier.
Dit ging over een jongen die we kennen. We hadden een discussie van wie we het meest oversekst geworden waren.
- Het ligt aan mijn tong met speeksel in jouw gezicht.

We waren melig (en ik had niet echt mijn tong in haar gezicht, maar we hadden een heel debiel verhaal.)
- Ongelooflijk hete, zeer beweeglijke, enorm opwindende en nog veel meer opgeilende …
En toen stopte ik met praten omdat ik dubbel lach. We waren weer melig.

verwijder alle hufters uit je leven. :grinning_face_with_smiling_eyes:

hoe minder hersens je hebt, hoe meer ruimte om te denken.

I have to go: To the loo! (spreek uit als: toedeloee!)