Je eigen lijn starten, jouw droom?

Hoi hoi,
Ik denk dat er wel meisjes zijn, waarvan hun droom is om een eigen kleding lijn te starten, o.a. die van mij haha.
Zelf vind ik dit best wel een onrealistische droom, maar als je er voor gaat kun je misschien wel iets bereiken.
Ik heb tientalle ontwerpen gemaakt, al van kleins af aan, en ik heb een paar kleding stukken zelf gemaakt (ik kan wel naaien, dus zoek wel iemand die ook kan naaien haha).
Mij lijkt het heel leuk om samen met iemand, die deze droom ook heeft, een soort van collectie te maken (Iemand die een beetje dezelfde style heeft, een combinatie van chic maar dan met wel voor jongeren dus niet stijf. Van ong. 16, 17,18 jaar).
Als jij dezelfde droom hebt, maar het er niet echt van komt, laat dan een reactie achter, of stuur een pb’tje!
xxxxx liefs

dat is nou totaal niet mijn droom.

hahah dat was niet mijn vraag uiteindelijk.

Wel volgens de titel…

sorry maar ik hoef niet van iedereen te weten of dit wel of niet hun droom is, miss had ik beter andere titel kunnen doen, maar had ook weer niet verwacht dat we zo kinderachtig waren om letterlijk te reageren daarop :wink: . Als je je niet aangetrokken voelt, hoef je niet te reageren.
liefsxx

handig om meteen zo’n attitude op te zetten.

Wat is er mis mee ahaa ? :slightly_smiling_face: xx

niet bepaald uitnodigend voor mensen om met jou samen te werken

1. Ik vind dat ze gelijk heeft, want niet iedereen hoeft dan neer te zetten “niet mijn droom” dat is gewoon super annoying.

2. Ik heb wel interesse en kan naaien. Ik ga volgend jaar beginnen aan de opleiding textiel en de kunstacademie. Na dat jaar hoop ik naar het AMFI te gaan en daar fashion en design te gaan doen. Ik doe komende maand dus examen en heb daarna 3 maanden tijd om er eventueel aan te werken. Hoe wil je het verder gaan doen?

Hu? Wat is er mis met wat ik zeg? Er zit niks kwaads achter, ik zeg alleen dat ik niet van iedereen hoef te horen of t wel of niet hun droom is, begrijp je toch :wink: Ik snap niet precies waarom je gelijk zo bot reageert. Sorry als je t zo opving, maar laten we stoppen want als het niet jou droom is, hoef je ook niet in dit topic te zijn :slightly_smiling_face: (en dat bedoel ik niet lullig, voor het geval dat je t weer zo opvangt)
XXXX liefs

Ah, klinkt goed!
Ik wil ook heel graag naar de AMFI.
Ik stuur je wel een een privé berichtje oké?
xxxx