Je eigen design aantrekken.

Altijd leuk, iets wat je zelf ontwerpt heb zelf aantrekken toch? Naja, nooit zelf gedaan. :flushed:
Wil een hangende topje ontwerpen met op de voorkant (helemaal over de voorkant) een foto van een celeb. Elke site die ik tegenkom gaat niet groter dan een bepaalde afmeting </3 Heeft iemand een goeie link?

Waar heb je het nou eigenlijk over?
You make no sense.

Haha, sorry heb soms even een blackout als ik iets moet schrijven.
Wil een linkje naar een site, waar je tops/ sweaters kunt ontwerpen, maar wil een foto dat echt helemaal uitvergroot is op de voorkant.

Het was me wel duidelijk na twee keer lezen. Maar wat niet duidelijk is, is de foto die je wilt gebruiken te klein of is de maat die jezelf hebt te groot. Ik weet niet wat maat 3 inhoud.

Elke site die ik heb bezocht heb ik de foto helemaal uitvergroot, er staat dat het te groot is blablabla… =(

misschien kun je het zelf doen met transferpapier, maar dat is wel een A4

Volgensmij doet geen een kant en klare website dat zegmaar omdat ze dan de printers moeten instellen op de maten van t tshirt en die zijn bij iedere kledingmaat en soort anders enzo, oftewel, kost teveel tijd en moeite en dus geld.

Ik snap je vraag niet…

Gewoon een fresh top met een foto.

Helft van de foto op 1 transferpapier, andere helft op een 2de? Transferpapier is te koop bij de hema.
:heart:

Ik zou het niet met transferpapier doen, dat wordt heel nep. :slightly_smiling_face: