je eigen boek uitbrengen

hallo , ik heb iets gelezen over een site waarbij je je eigen boek kan ingeven en die dan wordt opgestuurd bij je thuis … helaas weet ik de naam van die site niet meer ! dus weet iemand een site waarbij je je eigen boek kan laten drukken ? en liefst tegen een goedkoop tarief en waarbij je maar 1 exemplaar kan toegestuurd krijgen … want ik had laatst een site waarbij je 10 exemplaren moest bestellen en ik lag over de 400 euro …
liever één of misschien 2 exemplaren voor mij en tegen een betaalbare prijs :slightly_smiling_face:
alvast bedankt !

Het is een stuk duurder om maar 1 exemplaar te bestellen dan meerdere.
Ga gewoon naar een copyshop en laat een dikke kaft op een A5 formaat zetten ofzo?

up ?

volgens mij heb ik daar vandaag nog wat over gelezen maar ik weet niet meer waar. volgens mij in de cosmogirl van mijn vriendin ik zal haar wel ff vragen. als ik het weet post ik het hier. het koste volgens mij 10 euro

ja idd het was daar dat ik het ook las , maar nu heeft mijn nicht die meer naar spanje en weet ik niet meer hoe die site heet ^^

mijn vriendin is op msn en ze is het nu aan het opzoeken

weet je nog waar het ongeveer stond want mijn vriendin kan het volgens mij niet echt vinden

note me anders zometeen maar ff want miss kan ik het topic wel niet meer vinden

up ^^

Volgens mij kan het op Lulu (lulu.com ofzo?) redelijk goedkoop…

jaa die is wel goedkoop maar ik snap niet hoe ik ermee moet werken XD
en er is nog iets , het is een website uit de VS . dus je moet hoge verzendingskosten betalen … :s

Ik denk dat je email naar uitgever moet sturen…
Maar ik ken zelf niet veel uitgevers, misschien jullie wel ?
xxxx.

up

Dat heb ik ook gelezen in een cosmogirl, ik zal even kijken of ik het kan vinden.

In dat beachboek van cosmogirl staat dat je voor zo’n 10 euro je eigen boek kunt laten uigeven op www.lulu.com/nl

Gewoon op ‘begin je boek’ klikken en de rest wijst zichzelf

jaaa dat was wat ik zocht ! even kijken of het lukt :slightly_smiling_face: