Je eerste zoen

Ik kreeg mijn aller eerste zoen in de winter een paar jaar geleden, het was best wel een romantisch moment toen we 's avonds daar samen hand in hand in het park liepen, jammer dat hij echt niet kon zoenen …
Waar kreeg jij je eerste zoen ?
heb je er goeie of minder goeie herrineringen aan?
Ik ben benieuwd naar jullie eerste zoen :wink:

ik heb spijt van mijn eerste zoen, het was met een kerel die veeeel ouder was en het betekende niks! helaas

Geen spijt ofzo, maar het betekende ook niks
hij kon wel goed zoenen

Dit topic bestaat al.

met iemand in het bos en het ging heel stom:

hij: mag ik je zoenen?
ik: uh wat?
hij: of ik je mag zoenen
ik: eeh jaa…
dus zoenen, ( ik had me kauwgom nog in) en hij was egt wasmachine

en ik had zo iets van: woow ik zoen, is dit het nou? hahaha;$

myn eerste zoen was echt heel lief & romantisch.
het was in het zwembad van het vakantiepark waar we met z’n allen waren ( zyn familie & myn familie. ik ken hem sinds groep 3, en onze moeders waren vroeger hele goede vriendinnen. ze groeiden een beetje uit elkaar en toen gingen s & ik naar dezelfde basisschool en werden ze weer vriendinnen. myn broertje & zyn zusje zitten nu ook by elkaar in de klas)
ik had ruzie met myn stiefzusje, zyn zusje en myn broertje waren myn stiefzusje gaan zoeken, en m’n stiefzus zat in het bubbelbad met andere jongen, onze ouders die waren even wat aan’t drinken.
wy bleven met z’n tweeën over en gingen van de wildwaterbaan, in het midden had je daar zo’n groot bad en daar kon je ook blyven. hy bleef staan in het middenbad en pakte myn hand. toen zei ie dat hy iets tegen me wilde zeggen dat ie al heel lang wilde zeggen, hy keek me aan en vertelde dat ie me al leuk vond sinds groep 6 ( we zaten toen in de 1e ) en ik zoende hem, hy was zo lief.

mijn eerste zoen was echt heel stom. was een jongen die ik die middag in het zwembad had leren kennen, we waren een beetje aant praten en opeens zoentie me en ik deed 2 seconden ‘mee’ en toen dacht ik: bah waar ben ik mee bezig en stopte ik weer :’)

Het was op vakantie in Spanje met een jongen die ik toen heel leuk vond. Ik had hem het jaar ervoor al ontmoet op de camping en vond hem een heel jaar leuk en hij mij, maar hadden elkaar nooit tussendoor gezien. Dus op de eerste avond van dat jaar heb ik voor het eerst gezoend. Heb er geen spijt van, is nu een goede vriend van me en zie hem nog ieder jaar op de camping!

Alleen hij kon niet goed zoenen :’)

Betekende niks maar ook geen spijt ofzo

.

2 keer…

Mijne was in de discotheek met hele knappe jongen, alleen was het midden op de vloer en iedereen kon het zien haha. Hij zoende trouwens niet verkeerd!

Betekende niks, daarna ook nooit meer gesproken en hij kon niet zoenen
Maar toch geen spijt, want mn 2e zoen was nog erger haha en anders was ik door die jongen ontgroend.

Het was na 7 maanden ‘relatie’, ja echt waar :’), toen ik 14 was. Maar we waren eigenlijk gewoon vrienden haha. En ik vond het echt vies! :'D

Het betekende niks en ik zou nooit weer met hem zoenen, maar heb er geen spijt van.

Per to the fect. Zal die avond nooit vergeten haha

Same. Die was ook een aantal jaren ouder, vond hem niet eens leuk, hij smaakte naar asbak, betekende niks. Het was verschrikkelijk. Bluhhhh als ik er aan terug denk moet ik weer bijna kokhalzen, gelukkig daarna leuke en goede gehad ^^

ik herinner me er bijna niks meer van. was op vakantie, met een jongen die volgens mij 2 jaar ouder was. hij was wel echt leuk, en ik vond 'm ook leuk.
hij was 's avonds in mijn tent gekropen, en daar zoende we.

achteraf was het een nare bedoeling, haha. maar ach. heb er geen spijt van, ook al betekende het niks. :") mijn eerste zoen uit liefde weet ik nog precies, en die beschouw ik ook als mijn eerste écht zoen.

Ik heb een maand geleden voor het eerste gezoend. Ik heb er heel erg spijt van. Het was heel magisch, ik was echt smoorverliefd op hem. Maar het bleek dat hij me gewoon gebruikt had. Hij wou toch niks met me. Hij was 2 jaar ouder en wou ook andere dingen. --. Gelukkig zijn we nog wel gewoon vrienden.