Je dagelijkse irritaties/problemen

Hallo allemaal,

ik ben een tweedejaars student Communicatie en Multimedia Design. Ook dit schooljaar ben ik begonnen aan een nieuw project, waarvoor ik graag jullie hulp zou willen hebben. Wij krijgen de opdracht om een ontwerp te maken van een Smart Object. Mijn team en ik richten ons dan vooral op de irritaties en/of problemen waar jij een oplossing voor zou willen hebben. Het gaat dan vooral om irritaties zoals: Ik ben mijn afstandbediening kwijt, maar ik heb geen zin om op te staan.

Zouden jullie je irritatie(s) met mij willen delen, zodat ik die kan gebruiken voor mijn project.

Liefs.

Euhm, opstaan. → Ik wil een wakkerder gevoel hebben bij het ontwaken.

Of wanneer je net in bed ligt ofzo en dan dat je nog iets vergeten bent en nog moet opstaan…

ik heb mijn lenzen uitgedaan en mn bril nog niet gezocht
dat is echt kut want dan zie je geen steek

En dat je dan bent vergeten wat je ook alweer wou doen…

Sushi stokjes voor dummies. :flushed:

Naar het toilet moeten op het moment dat ik heerlijk in bed lig.

ditditdit

en natte badkamervloer als ik wil douchen ( heb gedeelde douche met mijn huisgenootjes. ze luisteren niet )

Er is een topic: ‘waar erger jij je op dit moment het meest aan’
Ik denk dat je daar genoeg uit kunt halen.

Als ik een boek lees dat ik pas gekocht hebt, is de kaft nog stug. Dan moet ik de hele tijd de kant met de minste bladzijden naar beneden blijven duwen en da’s lastig bij het lezen…

de reclames op youtube waar niet staat ‘advertentie overslaan’ maar die je verplicht moet afkijken :hammer:

Dat je je de hele dag verheugd op iets, kipfilet ofzo of dat ene stuk chocola. En dan kom je thuis en is het weg, en niemand zegt te weten waar het is.
Dat is zo frustrerend

van die uberkorte treinen in de spits, echt WHYYYY NS
echt als er IETSSSS is wat ik op deze aardbol haat, dan is het wel tegen 500 mensen aan en geen enkele personal space of ademruimte hebben