je boeken kaften ---> kan dit ook orgineel?

Hier heb ik dus écht geen zin in, ik vind het al een hel dat ik al die boeken moet kaften… Ik weet wel wat leukers te doen.

Naja zie dit maar als een upje

ik schrijf er allemaal spreuken en dat soort dingen op

Ik kaft mijn boeken niet. En als het moet dan doe ik dat met kranten. Heb ik altijd wat te lezen en het ziet er best vet uit (vind ik) :’]

Wat ik heb gedaan toen ik in de eerste zat was gewoon me boeken kaften,en toen mooie (beauty/fashion)foto’s uit magezine’s (Vogue,CG etc) en van internet gehaald,er goed opgeplakt,en toen met doorzichtig kaftpapier er over heen gegaan zodat het langer mee gaat !

versier het gewoon tijdens saaie lessen, wordt ie ook origineel van.

Ik heb gewoon allemaal plaatjes uitgescheurd uit tijdschriften en erop geplakt;) Verder: sorry maar wat is een upje? Ik ben nieuw:)

Een upje is als je een topic ‘omhoog wilt halen’, zodat er meer gepost wordt.
Sorry, kben niet zo goed in uitleggen hahaha.

Ik doe altijd een groote doorzichtige stikker op mijn kaft. zo gaat het niet stuk en beschadigd het boek ook niet.

Ik kaft het altijd gewoon.
Ik beklad het in de les toch weer en na een half jaar ligt het meeste eraf, dus waarom zou ik er dan iets moois van maken?

gewoon allemaal foto’s erop, kijk bij het ‘agenda plaatjes’ topic (:
veel succes!

ik ben tegenwoordig te lui om te kaften :’)

Ik laat mijn vader het kaften (aa)
Enuuh, ik kladder het ook gewoon in de les vol XD

je kan ipv met kaftpapier kaften ook met reclamefolders of kranten… je kan ook met plastic tassen kaften… (dat blijft lekker stevig zitten))

het er in proppen op plakken :slightly_smiling_face:.
oh doe het niet en schrijf óp je boeken :PP

het er in proppen op plakken :slightly_smiling_face:.
oh doe het niet en schrijf óp je boeken :PP
dubbel whoops

er papierpropjes erop plakken of zo of…
je neus snuiten en dan uitsmeren op je papier, dat geeft echt een speciale look XD
kom op zeg school is toch niet leuk waarom dan wel je boeken :NN

bedankt voor jullie reacties
!!

dat mensen in de 21ste eeuw nog hun boeken kaften ;o

dat moeten wij … ;o

en met wij bedoel ik mijn school …

Ik doe er meestal de moeite niet meer voor omdat het kutwerk is en het is er toch zo weer af. Maar anders doet m’n vader het en gebruik gewoon egale kleuren. Schrijf er zelf wel citaten enzo op en mensen uit m’n klas houden ook wel van versieren.