Je bewijzen tegenover een jongen

Ik heb een vraag aan jullie… wat jullie zouden doen. Want ik voel me er echt superkut over.
Ik ben al een tijdje aan het daten met een jongen, en we hebben het altijd super leuk, tot deze week. Ik zou voor het eerst bij hem blijven slapen en we zouden uitgaan. Maar nu heb ik de laatste tijden nogal wat lichamelijke problemen. Ik kan vaak niet slapen, wat er toe lijd dat ik overdag superduizelig ben en me niet echt tot dingen kan zetten. Dusja, uitgaan zat er niet in. Dan maar een avondje gezellig film kijken. Ook hadden we voor het eerst sex… En daarna het slapen, wat voor mij dus echt een drama is! ik kwam maar niet in slaap en bleef maar draaien en daraien. Raam openzetten want ik had het suuuperwarm! en zat beetje op mn bb. En hij werd dus helemaal gek van me. Ik had hiervoor ookal 2 dagen wakker gelegen. En de volgende dag had ik het echt niet meer kon niet meer op m’n benen staan van de vermoeidheid. Moest de heletijd huilen (domdomdom), en heb ook niet echt aardig tegen hem gedaan. Wat ik nu ook besef. Hij is er nu best klaar mee. En zegt dat hij er niet mee kan omgaan dat ik vaak zo moe en duizelig ben en toch niet kan slapen. Hij irriteert zich er super erg aan. Wat ik aan de ene kant wel snap.
Maar hoe kan ik me bewijzen tegenover hem :frowning_face: ? hij is zoooo leuk!
Sorry voor lange verhaal!

naar de dokter gaan?

Heb ik al gedaan… standaardadviezen gekregen… ben te jong voor slaappillen. Nou neem ik ze soms van m’n moeder maar je bent nog kapot de volgende dag daarvan. Maarja ik heb het opzich wel geaccepteerd van mezelf nu ik ben nu eenmaal zo. Kan er weinig aan doen :frowning_face: af en toe heb ik gewoon een dag dat ik er door heen zit. maar voor andere is dat wel moeilijk

Ik zou sowieso naar de dokter gaan, maar ik vind ook dat hij het niet waard is als hij je niet steunt, je zou weliswaar kunnen proberen zo normaal mogelijk te doen en het er weinig over hebben, zodat je niet overkomt alsof je medelijden wilt, maar ik vind ook dat er dan wat van zijn kant moet komen, jou helpen bijvoorbeeld.

Ja ik heb al gezegt dat ik het er voortaan wel niet over heb en gewoon probeer mee te gaan naar leuke dingen… maar hij zegt het niet te kunnen. Maar ik vind hetzelfde als je zegt livethegoodlife ;o

maar ik ken iemand van 15 die slaappillen heeft… ik weet niet hoe het zit hoor allemaal.

zal wel aan de dokter liggen… m’n dokter is er supererg tegen… nja moet nog maar een keer gaan misschien:O

als hij gaat lopen bitchen over zoiets is hij je niet waard. Geen moeite voor doen, dat zou hij moeten doen.

hij hoort je juist te steunen, jij bent degene die het moeilijk heeft. Hij niet.

Slaappillen lossen op lange termijn sowieso niks op. Er moet gewoon gezocht worden naar het onderliggende probleem, dus ik raad je aan een psycholoog te bezoeken. Zal niet zo snel werken als slaappillen, maar op lange termijn wel véél beter.

En misschien even een break met je vriendje? Want hij gaat er zich waarschijnlijk alleen maar meer aan ergeren, en hoe graag hij je ook ziet, dat vreet wel aan een mens en dan dumpt hij je misschien, omdat hij voor zichzelf kiest. En dan komt het misschien nooit meer goed.

Hoelang zijn jullie al samen?

Hij heeft het moeilijk door haar gedrag. Hoe graag je iemand ook ziet, als die de hele tijd loopt te bitchen, te klagen en te huilen, dat hou je niet vol. Zeker niet als je nog een adolescent bent.

Natuurlijk heeft hij er moeite mee, maar ik vind zelf dat hij het nogal snel opgeeft.

Ik vind wel dat het heel dom is dat hij hier niet mee kan omgaan.
Natuurlijk is het moeilijk, maar als hij om je geeft kan ie toch wel wat meer moeite doen.

Ja, ik weet niet hoelang het al aan de gang is. De TS zegt dat het nog maar een weekje is, maar haar klachten zijn al langer… Dus als hij er nog maar een week last van heeft, mag hij wel inderdaad wat meer moeite doen!

miss moet je een zwangerschapstest doen.

niet kut bedoeld. maar alle opties staan open

je weet het maar nooit

zoals al is gezegd: NAAR DE DOKTER GAAN!
en je moet het hem uitleggen, zoals je dat ook tegen ons gedaan hebt, namelijk dat het niet jouw schuld is en dat je hem superleuk vind!

Ik had hetzelfde! Maar ik keeg van de dokter ook geen slaappillen omdat ik te jong was. De dokter zei toen tegen mij dat het misschien door stress kwam. In die periode had ik namelijk wel behoorlijk wat stress.
Misschien kun je voor jezelf nagaan of je dan wel niet onbewust toch ergens stress over hebt of ergens mee zit ofzo…
En inderdaad naar een psycholoog gaan. Slaappillen werken verslavend en op den duur verliezen ze hun werking en zit je weer met hetzelfde probleem.

Nog eens naar een andere dokter gaan +
is het wel serieus met deze jongen…?
Ik heb een aandoening waardoor ik bijvoorbeeld veel gewrichtspijn heb en daarom soms de hele nacht in bed lig te woelen. Mijn vriend kan dan de volgende dag wel chagrijnig zijn omdat hij niet veel heeft geslapen maar NOOIT zou hij klaar met me zijn omdat ik problemen heb met mijn gezondheid. Dat is toch wreed?

Hij hoort je juist de helpen, het was maar 1 nachtje, als hij daar al niet tegen kan… Dan verdien je beter vind ik.

Je hoeft je niet te bewijzen tegenover hem?
Er is vast een reden dat je zo slecht slaapt, en zo vermoeid ben. Als ik jou was zou er alles aan doen om er achter te komen waarom je daar last van hebt.
Het is erg lullig van je vriendje om zo te reageren. Maar als jij zegt; ik ben nu eenmaal zo, dan vind ik het best wel logisch als je vriendje twijfels krijgt.