je beste spiektip

wat zijn jullie beste spiektips? En wat heb je zelf ooit gedaan wat heel slim was, Laat het me weten ik hoor het graag !

:wink:

een keer
leerde ik voor mn toets
en daarmee ging het echt supergoed

Beste spiektip? Gewoon niet spieken.

Ik schreef wel eens wat tussen mijn vingers

paar dagen van tevoren leren
en je kan spieken uit je hoofd

Beste spiektip: Niet doen.

Je weet dat leraren dit ook gewoon lezen? :wink:
Idd. Gewoon niet te lui zijn om te leren. Dan maak je je toets rustiger, gaat et zonder foutjes en eb je er geen spijt van bij je examens.
En er zijn ier trouwens gewoon topics over.

Ah ja gelukkig heb je altijd een lineaal nodig bij Duits :grinning:

Franse woordjes heel klein op een briefje schrijven en in een doorzichtige pen doen :’) Haha toen vond ik dat nog zooo moeilijk om te leren.

IK HEB ZON GOEDE TIP HE!

Het niet doen

omg awesome deze ga ik echt gebruiken

Ik heb echt nooit spiekbriefjes gemaakt of iets. Wel gewoon bij de buurman/buurvrouw kijken. Daar heb ik niet echt tips voor haha, dat doe ik eigenlijk ook niet meer. Ik leer wel voor een goed punt tegenwoordig.

Een rokje aandoen en dan dingen op je bovenbeen schrijven en dan tijdens de toets je rokje een beetje omhoog doen

Of gewoon een toetsblaadje van te voren volschrijven met dingen en die dan voor de toets uit je tas halen en op je tafeltje leggen, en als de docent er iets van zegt dan zeg je ja dat heb ik net gemaakt

Ik heb echt nog nooit in mijn hele leven gespiekt.

Sla een paar dagen voor je toets,
je boek (ja, ik ben serieus!) open en LEER.
Ik zweer het je,
herhaal dit een aantal keer en je toets gaat vast super!

succes.

Nope, nog nooit gespiekt.

good guy greg.
aangenaam.

Op blauwe nagellak kun je normaal gezien duidelijk schrijven met pen. Handig met formules, als je klein schrijft
En anders: gewoon studeren.

Doe niet zo belezend, sommige mensen vinden het gewoon echt niet nodig om te spieken.

Vooral de bovenste ja, en dingen in je woordenboek/rekenmachine zetten. En met scheikunde/biologie mag je tijdens herkansingen je eigen BINAS gebruiken dus daar kan je dan ook mooi dingen in zetten.