vroeg had ik erg vettig haar,
later ging ik het permanenten en werd het droog en beschadigd enzo
maja ik zoek gewoon goede producte voor me haar,
wt gebruiken jullie allemaal
x
mijn hele haarlijn bestaat uit john frieda omdat ik het permanent heb laten stijlen is dit de beste lijn voor mijn haar
ik gebruik biosilk serum, beschermt m’n haar bij het stijlen en maakt het mooi glad en glanzend. (: is zeker mijn fijnste haarproduct
dit dus :]
tigi rockaholic rock shine blaster ofzo iets, mijn favo serum
oke ik klink dom mischien nu maar waar halen jullie al die producten, gewoon bij de kruidvat ofzo? xd
Ik wel ja.
Ik wel ja.
ik vind inecto serum eigenlijk beter dan biosilk :’)
is te koop bij kruidvat of de tuinen
die van biosilk kan je bij de douglas halen.
^ mascha van beautygloss verkocht dat voor 8 euro ofzo een klein flesje en ik zag in de supermarkt een giga flesje (giga & flesje not comby) voor 4 euro
Ik was mijn haar op dit moment alleen met babyshampoo, omdat van gewone shampoo mijn haar te droog wordt, en van conditioner te zwaar.
Ik heb vrij dik maar vooral heel stug haar. Bij krullen is dat mooi, maar ik heb stijl haar. Weet iemand hier goede producten voor?
Ik was mijn haar met olijvenzeep en olijvenshampoo, wat verkocht wordt in Surinaamse haarwinkels. Ik had heel erg pluizig, dood haar en nu glanst het!
Ik heb het een paar keer gebruikt, maar ben er mee gestopt. Ik ga binnenkort verder en hoor hele positieve verhalen erover.
Haha nog even over mij ik heb ook gespleten haarpunten gekregen daardoor
maar ik maak er nu iedere dag mooie krullen in… of ik maak t mooi plat zodat het gewoon mooi zit
Ik gebruik niet echt een haar product.
Gebruik gewoon de shampo en cremespoelings van Andrelon.
Ik style iedere ochtend mijn haar, en het is nu zo droog en beschadigd.
Weet iemand een product dat niet al te duur is, en mijn haar herstelt, en als ik het föhn of style gezond blijft?
Bedankt alzovast!
ik heb van alles, maar mijn favoriete hair serum is die van hegron van de action, die werkt écht!
ik vond het anti-fizz spul van andrelon ofzo ook goed, althans het was als bescherming tegen het stijlen van je haar. verder gebruik ik eigenlijk alleen shampoo en conditinor haha
John frieda, Serum
Bier.