"Je bent lelijk'' bedankt.

helloo gurlz!
worden jullie soms ook lelijk genoemd?
hoe reageren julilie?

Bedoel je door jongens?
Want als dat niet zo is kan ie toch beter bij ‘lifestyle.’

Negeer die sukkels die dat zeggen. Waarschijnlijk zijn ze zelf onzeker.

gewoon negeren lijkt me…
niet te veel op letten, meeste mensen zeggen dat voor de lol. Dat is zegmaar hun pleziertje van de dag, maarja, als je niks beters te doen hebt… :’)
triest

Ik ben een keer lelijk genoemd door de zus van mijn toemalige beste vriend.
Ze zei: '‘Had je niet met wat beters thuis kunnen komen? Gadverdamme.’

Dat deed even pijn :’) Maar ze is zelf ook een lelijk dier dus ach.

gewoon zeggen: dankje, gelukkig ben ik nog altijd mooier dan jou, en dan weglopen XD

ik vraag me altijd af wat voor mensen jullie in je omgeving noemen dat jullie te pas en te onpas lelijk/dik/stom worden genoemd… anyway, ik denk daar niet eens over na ‘hoe’ ik zou moeten reageren.

@Kloot
Aah, dat is echt erg hoor. Ik had hetzelfde terug gezegd of dr ‘n klap gegeven :’).

Het laffe is, is dat ze het achter m’n rug om zei :’)
Als ze het in mijn bijzijn had gezegd had ik d’r wel geslagen ja.

Dat heb ik ook af en toe, niet echt leuk natuurlijk maar ik trek me er niet al te veel van aan. Meestal zijn de jongens die dat zeggen zelf ook niet al te knap :’)

Hmm ja, maar die mensen die je zo noemen, zijn jaloers op iets wat hun niet hebben en jij wel!

Ik snap dat soort types niet, je bereikt er niks mee.

Ik had het vroeger best vaak. Ik kan dan wel bluffen, maar stiekem vond ik het wel echt kut.

ik ben wel is lelijk genoemd maar dat is ongeveer vier jaar geleden en ben nu heel anders enzo ik zou het gewoon negeren wss zijn ze zelf 10x lelijker

Ik ben een laatbloeier geweest, en ik werd altijd uitgescholden voor lelijkerd.Toen deed het echt pijn, nu kunnen ze voor mij echt doodvallen. Trek je er niks van aan, vaak zijn ze alleen maar zelf onzeker.

Ik ben ook wel eens lelijk genoemd ja. Ik kan wel doen dat het me geen pijn deed, maar dat deed het wel.

Zo jeetje zeg :’) Dat is nogal laf. Zeg het dan gewoon in je gezicht.

ik ben ook welleens kanker lelijk genoemd, dan denk ik echt wat bereik je er nou mee om daar mee te gaan lopen schelden?
En het deed mij wel pijn.