Je bent bekender dan je denkt!

Ok, ik vind dit echt GENIAAL.
Eindelijk een leuke reclame xD.

bij mij word me woonplaats niet genoemd ;o alleen ’ ja in nederland’ enzo
en mijn profiel is wel afgeschermd en hun zeggen van niet XD
maar toch blijft hij echtttttttttttt geweldig XD

Sorry moderators voor mijn topic had deze niet gezien & gevonden met zoekfunctie :slightly_smiling_face:

Haha ik vind het wel grappig en ook goed.

ik vind het ook grappig

op zich vind ik het een goede reclame, maar ik kreeg de mail, en dacht: ojee! daar heb je weer zo’n virus waarvan er dan staat: hé, ben jij dit niet? en als je er dan op klikt dat je hele computer verwoest wordt zegmaar. dus ik heb er niet op geklikt. Dus bij mij heeft de reclame niet echt het juiste effect gehad denk ik :stuck_out_tongue:

ik vond hem echt leuk

sorry ik begon te lachen mijns adress staat er niet op mijn creeditgegevens niks vna die shit

phaaah bij mijnrelatiestatus: onbekend
zegt die ene: je hebt mss een kans je ben tog zo een leuke knul whahaha

haha ik vind 'm grappig xd

ik heb hem ook gekregen, ik schrok me eerst echt dood xd .

ik heb er nog geen gekregen maar ik weet niet echt wat ik ervan denk:s

alleen vrienden kunnen mijn profiel zien, en ik voeg geen mensen toe die ik neit ken.

Ik kreeg hem van mijn zus via hyves, en ik schrok me helemaal dood, zie ik ineens mezelf in dat kutfilmpje xD

haha grappig filmpje
maarja op mij heeft het geen effect hoor…
tis toch best logisch dat alles te vinden is wat je op internet neerzet…!

bij sommige mensen denk ik wel: dat kan je beter niet op hyves zetten of via hyves bespreken… ziektes, zwangerschappen, dat soort dingen. bij sommige mensen is echt álles te achterhalen. tsja, eigen schuld dikke bult dan ook hoor!

ik heb m’n woonplaats en achternaam niet meer op hyves staan, relatiestatus onbekend, m’n leeftijd staat er volgens mij wel, en de scholen waar ik op zat, en gewoon basic info over muziek e.d. kan gaan kwaad toch, denk ik? heb hem op ‘vrienden van vrienden’ staan. ik praat via hyves niet over te persoonlijke onderwerpen zoals problemen, en als iemand over zoiets begint reageer ik gewoon niet x].

Ik vind het wel grappig

ja idd ik kreeg 'm en toen schrok ik en toen kwam ik er pas achter dat het niet ‘echt’ was;)

Ik vind het een goede campagne! Ik denk dat het jongere mensen bewust maakt wat ze nu allemaal op internet zetten.
Ik heb mijn broertje ook al 100.000x moeten uitleggen wat hij wel en niet op hyves moet zetten en waarom, ik denk dat het door dit filmpje wel bij hem is doorgedrongen (;