Je bent bekender dan je denkt!

Haha ik heb geen hyves :3

tja, je moet gewoon slim genoeg zijn om geen rare shit op internet te zetten.
Bij mij staat er echt niet wat mijn pincode is ofzo haha.

Wel weet ik dat je je bekender bent dan je weet. Ben namelijk al vaker ‘herkend’ op straat van internet. Dat is wel erg… apart haha

ik vind het een beetje overdreven.

precies! Haha ik ook, maar alleen om foto’s geloof ik :’] wel grappig maar ook wel raar idd.

daamn , … ik weet niet wat ik hiervan moet vinden xD

Wuhaha, ik vind het wel grappig.

ik vind het goed want het is de realiteit (zo ongeveer dan).
Stel je bent een een keer in een rare bui en je zet een foto neer
op hyves dat je in je blote tieten staat (dan doen mensen) of
met drugs op een foto. Je denkt later wtf en haalt het er vanaf!
Dan is het nog steeds niet weg van het internet, want het blijft
altijd op het net. Je kan het altijd terug vinden (als je een beetje slim bent
met computer en internet).
Stel jij wilt bij de politie, en de politie gaat jou naam achterhalen en ze vinden dat. Dan kun je het wel schudden =) ect.

Dus ik vind het een goed filmpje, en pas op met wat je allemaal op
het internet zet!

ik snap hem niet helemaal 100% maar 't klopt wel, je moet wel oppassen met internet.

Ik vind dat wel stijl! Russische maffia komt eraan! Dat is toch geniaal bedacht!

haha ik vond het wel grappig :stuck_out_tongue: mijn hyves is afgeschermd (alleen vrienden van vrienden volgens mij maar dat ga ik veranderen in alleen vrienden) en vreemde mensen voeg ik niet toe!

bij mij staat er wel mn achternaam, leeftijd en woonplaats op. maar dat staat ook in het telefoonboek, dus als ze dat willen weten kunnen ze het ook makkelijk vinden.

haha ik schrok in eerste instantie best toen ik besefte dat het over mezelf ging, maar vind het wel een goede actie. Soms kom ik op hyves van mensen dat ik denk van; jezus. waarom zet je dit alles op internet? Zelf heb ik vrijwel niets op mn hyves staan…

Vond het vooral scary dat bij de foto’s van ‘vrienden’ op dat prikbord heel toevallig de foto van mn vriend hangt. Terwijl er nergens op mn hyves staat dat hij dat is… :stuck_out_tongue:

ik vond 't wel grappig toen ik ‘t zag :stuck_out_tongue:
Hoor je die oude vent zo tegen die andere zeggen: relatiestatus single
Jaaa, is wat voor jou of niet dan?
Toen dacht ik echt: nooooooit met die vent :’)

Stanislav? een vriend van mij heet Stanislavljevic van achternaam
haha :'d

ik vond het wel een beetje raar om dat te zien! hahaha

Whaa dat filmpje is echt goed :grin:

(Bij ‘die lijkt wel op je schoonmoeder’ stond herman daar ;'D hahaa van idols enzo. :'D)

helemaal mee eens :slightly_smiling_face:

hahaa,
bij zo een meisje van mn school zegt ie ze lijkt jouw schoonmoeder wel. ;p

jaa, bij mij ook :stuck_out_tongue: