Je allereertse vriendje.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt om te kijken of er al een topic over was.Ja die was er,maar die is hélemaal uitgestorven. T was ook helemaal van 2007.
Ik hoop dan ook dat dit topic niet gesloten word Ö.
anyway,
hoe oud was je toen je je eerste ECHTE vriendje kreeg? dus kinderliefde en internet-verkering tellen niet mee.

15 :slightly_smiling_face:

13, toen zat ik al in de 2e. Hehe.

Ik was 14. Heeft een maandje geduurd, toen had ie opeens een ander zonder het met mij uit te maken. En dat moest ik dan van mn nichtje horen.
Heel leuk *kuch*.

Ik was 14, bijna 15. Echt serieus was het eigelijk niet, we zagen elkaar bijna niet.

14, zeer mislukte relatie, duurde ook maar iets meer dan een maand denk ik. of valt dit ook onder kinderliefde?

euhm…ik denk toch kinderliefde :stuck_out_tongue:

heb nu mijn eerste vriendje (ben 14), maar hij is 18 en woont 2 uur reizen met de trein van me af, het is super duur om naar hem toe te gaan en ik zie hem maar hoogstens 1 keer in de week :s Ik weet eigelijk niet of ik dit nog wel wil :blush:

Vind je 14 echt een kinderliefde? :astonished:

15 :] En het is nog steeds niet uit.

nee,maar de manier waarop wel :stuck_out_tongue:.ik bedoel verkering van minder dan een maand…dan kan je zo horen dat het niet serieus was ofzo ;p

15
Maar ik werd vreselijk zenuwachtig van die jongen dus het duurde ook niet lang.

11 (Maar dat telt niet echt mee, stelde niks voor, was meer vriendschap), en nu dus 17.

14 =). EN inmiddels bijna 15 maanden samen =3

13… xd maar dat is al uit hihi.

14 heb bijna 9 maanden met hem gehad… en nu mis ik hem, hij wou niet meer maar ik wil hem nog steeds. het is ook nog maar uit sinds afgelopen donderdag avond.

Ik was 16, en ik had ook voor het eerst seks. Maar dat was voor mijn gevoel té snel. Al na een week, ik vond het doodeng de eerste keer XD.

14, maar het is al een tijdje uit.

ik was net 15
moet wel zeggen dat het niet veel voorstelde, maar ik was wel verliefd
en we spraken dan ook wel zo nu en dan af
uiteindelijk is het uitgegaan omdat ik dat te weinig vond en er niet zoveel vanuit hem kwam (wat eigenlijk wel jammer was)
maar opnieuw zou ik het niet met hem willen, hij is wel leuk enzo, maar ik denk gewoon nee.

Dat eerste is zo overbodig om te melden.
Ik 16.