JB in 3D

Levensverhaal 16-jarige Bieber verfilmd in 3D

Fans van Justin Bieber kunnen op Valentijnsdag genieten van hun idool. Een film over het leven van de 16-jarige komt op 14 februari uit in de bioscopen.

(Novum) - Fans van Justin Bieber kunnen op Valentijnsdag genieten van hun idool. Een film over het leven van de 16-jarige zanger komt 14 februari uit in bioscopen over de hele wereld.

De zanger is opgetogen over het project. “Dit is waanzinnig. De film komt wereldwijd uit op Valentijnsdag 2011. De film wordt wereldwijd uitgebracht dankzij jullie”, twitterde het Canadese tieneridool.

De film wordt niet in de vorm van een korte documentaire gegoten, meldt de website van entertainmentzender E!. Het levensverhaal van de tiener moet juist worden verteld in een biografische film. In het project wordt veel beeldmateriaal van optredens meegenomen.

“De verhalen, de liedjes, de concerten. Kun je je voorstellen hoe groot het voorhoofd van mijn bodyguard zal lijken op het witte doek?”, grapt de tiener vrolijk op los. Hij schrijft momenteel zijn memoires, het boek moet in oktober in de winkels liggen.
-bron: msn.com

Wat vinden jullie hier nou van? Ik vind het echt te ver gaan hoor.

Sluit maar als hier al een topic over is.

En toen je dacht dat het niet erger kon…

O, god.

leuk voor de fans hell vr my

En…een boek?

Zo zie je maar weer dat hij niks meer is dan een marketing truukje.

Dit hoor je te doen als je langer dan 25 jaar in het vak zit en dan nog steeds zo ontzettend populair bent. Nu hoor je gewoon concert dvd’s te verkopen als je iets met film wilt doen vind ik.
Justin Bieber is bijna geen persoon meer maar een soort product waar geld mee valt te verdienen.

hahahah want een jongen van 16 die pas net écht bekend is heeft ook zoveel te vertellen want zn leven was ook zo moeilijk :’)

Ik had het gelezen en ik vind het nergens opslaan! Wat heeft hij nou helemaal bereikt? Natuurlijk heeft hij een aantal nummer 1 hits op z’n naam staan, maar het meer en deel van zijn fans bestaat uit meisjes van 16 en jongen en hun moeders. Hij zit zichzelf nu [in mijn ogen] als product te gebruiken in plaats van dat hij probeert een betere entertainer te worden op muzikaal vlak. Over drie jaar is hij waarschijnlijk alweer uit het plaatje verdwenen omdat z’n fans van nu dan ook ouder zijn, óf hij ontwikkelt zich tot een zanger met teksten die dieper gaan dan baby baby baby ooeeh, waardoor hij met z’n fans meegroeit en misschien nog wel meer fans erbij krijgt. Maar op dit moment verdient hij het in mijn ogen niet om een film over zichzelf te laten maken.

hahah ik moest echt lachen met mn moeder gister.
Hij wilt een memoire gaan schrijven over zijn leven.
hij is 16 x]
dan faal je hooooooor.

Nooooooooooooooooooo !!!
dikke fail! :hammer:
Hij is pas 16. (Zelfs daar moest ik even over denken. Dacht nl dat hij 9 was).

hoop dat t een ramp word (:

ja echt he!
gaan ze dat wel redden in één film? :face_with_raised_eyebrow: haha

Ik geloof het niet. Dat van die memoires is ook helemaal niet waar, dat boek gaat gewoon over zijn tour geloof ik. :’)

Haha ik vind dit ook nergens opslaan kom op hij is 16 !
Dat er een film van bijv. Michael Jackson wordt gemaakt kan ik nog begrijpen maar hij is nog lange niet zo ver als MJ …
En hoe kun je nou een film maken van je leven als je nog maar 16 jaar leeft ? :cold_sweat:

Gaat hij ook zichzelf spelen? :'D

ik dacht dat je Jonas Brothers in 3D bedoelde, dat was namelijk vorig jaar.

O MY GOD

Haha, nee. Hoewel dat net zo erg is.