Jassendrama

Okee, ik ben dus echt een drama met jassen.
Ik heb best wel brede schouders door waterpolo. Ik heb meestal maat 34 á 36 maar daarin kan ik amper bewegen vanwege mijn brede schouders. Bij maat 38 zit het weer wel goed bij mijn schouders maar dan zit het weer flut bij mijn taille en is het meer de jas met dat meisje.
Kennen jullie misschien winkels waar ze goede jassen hebben voor brede schouders? Ik ben al bij H&M, zara, v&d, mango, c&a, vero moda enzo geweest. Ze hebben al amper jassen laat staan jassen die ik pas.
Dus hebben jullie misschien nog andere tips voor mij?

Alvast bedankt!
xx

Misschien kan je gewoon die van 38 kopen, alleen dan je taille laten innemen door een kleermaker?

Pfoe lastig, ik weet niet. Up!

ik ken het probleem, ik ben zelf wedstrijdzwemmer :wink:, maar ik heb voor schouders en de rest zeg maar hetzelfde, ik ben best wel grof gebouwd :x
ehm geen idee waar je zulke jassen kunt kopen, maar koop sowieso geen jassen met schoudervullingen, dat geeft alleen maar het contrast tussen je schouders en de rest aan…
succes met zoeken!

Oja, ik wil het liefst een wat langere jas, geen strakke jassen.

Jaa, dat zei mijn moeder ook al ja, ik denk er nog over na als ik mijn droomjas zie. Maar ze hebben nu ook nog amper jassen in de winkel …

militaire jasje zijn aan de boven kan meestal wat breeder?

anders neem je gewoon 38, en dan een jas waar je een band bij de taille hebt. trenchcoat bijvoorbeeld! heel leuk hoor

Koop een trenchcoat! Dan kun je die gewoon in 38 kopen en je kunt je taille laten zien door de tailleband goed aan te kopen ^^

spijkerjasjes zijn ook wat breder boven volgens mij maar dat is niet echt een jas …