jassen amsterdam/beverwijk

weet iemand mischien die dicht in de buurt woont (amsterdam/beverwijk) of de jassen in korting zijn? ik wil er heen aankomende week… eigenlijk voor een winterjas ( ja nu al ). maar aangezien het een eindje reizen is voor mij… is mijn vraag dus of de jassen in de aanbieding zijn, of dat er mischien al nieuwe jassen hangen? thanks iig voor de gene die serieus antwoord willen geven!

xx

nobody?..

ja ik denk in beverwijk dus wel… maar het gaat eigenlijk een beetje om hoeveel geld ik van mn ouders krijg:$, als er nieuwe zijn ben ik sowieso 100 euro meer kwijt, en mn ouders zeuren hoeveel ze moeten overmaken blabla

nee joh jas met bontkraag dus word sowieso meer al 200 euro haha,ma mn ouders zijn wweg zegmaar… dus ze zeuren steeds hoeveel moeten we overmaken:$ haha

30/40? We hebben 't over een winterjas. Verwacht maar zeker 70.

^ja klopt, maar ik bedoel >> airforce nickelsen etc

up? somebody

in beverwijk kan je een jas halen met bont voor ongeveer 100 a 130 euro.
En soms goedkoper (:

Hè bah… Verschikkelijk die jassen en het bont.

Verschrikkelijk vind ik nog zacht uitgedrukt.

Look at all the F**ks they give :grinning:

^ sorry maar mensen blijven maar zeuren…

het staat zo mooi… en als ik het niet koop koopt een ander het wel…

ma een jas in beverwijk voor 100/130 euro met bontkraag is wel heel erg weinig? een losse bontkraag kost al 100 euro?

Ik denk dat een jas met bontkraag, dus een winterjas niet in de sale is
Ze moeten nog binnenkomen…
en als ze al in de winkels zijn is het de nieuwe collectie, dus geen aanbieding

oke thnnx ^^

Ik was eergisteren nog in stad (in A’dam) er was niet zo veel korting op jassen, eigenlijk helemaal niet. En niet bij alle winkels zijn de nieuwe collecties nog binnen. Als ik jou was, zou ik nog ff wachten.

Het is wel zo, nja je moet het zelf maar weten.

ja ik ga sowieso wel naar beverwijk hoor :grinning:
maar hier waar ik woon is een jas met bontkraag sowieso meer al 300 euro:P
dus dan is beverwijk fucking goedkoop… en een vriendin van me heeft daar laatst een jas in de korting gehaald zonder botnjas voor 130 euro… dus daarom leek het me beetje weinig:$

@ lisa95 thanks!!

up