JASKLEIT (moeite waard!)

[i]Ik leef in een familie waar iedereen heel erg gelooft in goden en vroeger…
Dus vorige week kreeg ik een klein dun boekje waar héél erg interessante dingen in stonden over liefde en relaties en boys… Het is best wel cool… Maar dit stond er ook in, dus… kijk maar of je het leuk vind (;
xx

1. Neem de héle naam (dus + 8ernaam) van je geliefde, of vriendje, en schrijf het op een blaadje, typ het ergens, weer maar lekker creatief, haha…
  2. Nu je alle letters van de naam hebt opgeschreven, moet je even kijken naar dit rijtje woorden.

Jalozie
Aandacht
Seks
Kinderen
Liefde
Emoties
Ingewikkeld
Trouwen

1. Als je goed hebt gekeken, zie je dat de eerste letters van de woorden het woord “Jaskleit” voormen (Het is een soort heilig woord van de geesten). Dat is het woord waar het allemaal om gaat. De woorden zijn de dingen die heel vaak in relaties voorkomen.
  2. Nu neem je weer de naam van je geliefde voor je, en kijk je naar de vet gedrukte letters die “Jaskleit” vormen. Je gaat de letters in de naam van je geliefde die in “Jaskleit” zitten wegstrepen/weghalen, en de letters in “Jaskleit” ook.
  3. Als het goed is, heb je een paar letters over van “Jaskleit”. Die letters zijn de dingen die vaak in je relatie gaan voorkomen.
  4. Beetje ingewikkeld dus ik leg neem even een voorbeeld.

J O N A S E I K D A M.

J A S K L E I T.

Nu streep je de letters die in Jaskleit, én in Jonas Eikdam zitten weg.
Dan krijg je dit:

J O N A S E I K D A M.

J A S K L E I T.

De “L” en de “T” heb je dan over.
Ga nu terug naar de woorden van Jaskleit. Dan komen Liefde en Trouwen vaak voor in je relatie met Jonas Eikdam. Liefde en Trouwen zijn dus jou “slotwoorden”.

Ik hoop dat jullie het snappen, ik heb het gedaan en het is makkelijker dan het lijkt. Reageer met de naam van degene en je “slotwoorden”, ik wil graag de uitkomsten zien!

xxMij

P.S. Jonas Eikdam is maar een voorbeeld, niet mijn vriendje haha…[/i]

[i]Ik doe toch even de mijne, =D

Raphael Cesar.

Jalozie
Kinderen
Liefde
Ingewikkeld
Trouwen

Het klotpt ook wel… Hij is best jaloers want we wonen ver van elkaar vandaan, hij kan me dus niet in de gaten houden, en hij wilt later graag kinderen zegt hij, Onze liefde is erg groot, We hebben inderdaat een nogal ingewikkelde relatie, en hij wilt graag trouwen, ook al zijn we nog veel te veel te jong…
[/i]

Zal eens kijken of het klopt :’)

JKL
Jaloezie/ Kinderen en Liefde.
Maar op zich kan het altijd wel kloppen, want alles kan je wel in 'n relatie douwen.
Alleen die jaloezie klopt bij mij heul erg.

Bij mij komt er uit aandacht kinderen en liefde :’) hmm.

Bij mij blijft JKLEIT over.

Jaloezie
Kinderen
Liefde
Emoties
Ingewikkeld
Trouwen

Ik denk dat dit wel klopt.

JKI
jaloezie, kinderen, ingewikkeld
kinderen klopt in ieder geval niet, maar ingewikkeld en jaloezie passen wel. maar ik denk dat er in elke relatie wel jaloezie voorkomt, toch?

JKLEIT

Jaloezie
Kinderen
Liefde
Emoties
Ingewikkeld
Trouwen

waar.

emotie, seks, aandacht en jaloezie blijft er bij hem over.
seks en emotie klopt natuurlijk altijd, maar aandacht en jaloezie van geen kant.

Jaloezie, Seks, Kinderen, Ingewikkeld & Trouwen.

Het gaat er niet zo zeer om wat er nu aan de hand is zegmaar, maar eerder om wat kan gebeuren, of wat zal gebeuren. Kinderen kan staan voor (ongewenste) zwangerschap bijvoorbeeld, en je weet nooit of dat kan gebeuren. En Liefde Seks en Emotie komt wel overal voor, maar misschien heeft dat echt een sterke bedoeling ergens van. Iets wat je misschien nog niet weet… You’ll never know right?

x

Seks en Trouwen.
Ok, dit is eng want we hadden het er gister nog over.

JSKLT;
Jaloezie, seks, kinderen, liefde, trouwen.
Haha, wel grappig ;p

oke, hij is mijn vriendje nog niet :stuck_out_tongue:, maar dat alleen de woorden JALOEZIE en LIEFDE overblijven kan nooit veel goeds betekenen xD