[i]Ik leef in een familie waar iedereen heel erg gelooft in goden en vroeger…
Dus vorige week kreeg ik een klein dun boekje waar héél erg interessante dingen in stonden over liefde en relaties en boys… Het is best wel cool… Maar dit stond er ook in, dus… kijk maar of je het leuk vind (;
xx
- Neem de héle naam (dus + 8ernaam) van je geliefde, of vriendje, en schrijf het op een blaadje, typ het ergens, weer maar lekker creatief, haha…
- Nu je alle letters van de naam hebt opgeschreven, moet je even kijken naar dit rijtje woorden.
Jalozie
Aandacht
Seks
Kinderen
Liefde
Emoties
Ingewikkeld
Trouwen
- Als je goed hebt gekeken, zie je dat de eerste letters van de woorden het woord “Jaskleit” voormen (Het is een soort heilig woord van de geesten). Dat is het woord waar het allemaal om gaat. De woorden zijn de dingen die heel vaak in relaties voorkomen.
- Nu neem je weer de naam van je geliefde voor je, en kijk je naar de vet gedrukte letters die “Jaskleit” vormen. Je gaat de letters in de naam van je geliefde die in “Jaskleit” zitten wegstrepen/weghalen, en de letters in “Jaskleit” ook.
- Als het goed is, heb je een paar letters over van “Jaskleit”. Die letters zijn de dingen die vaak in je relatie gaan voorkomen.
- Beetje ingewikkeld dus ik leg neem even een voorbeeld.
J O N A S E I K D A M.
J A S K L E I T.
Nu streep je de letters die in Jaskleit, én in Jonas Eikdam zitten weg.
Dan krijg je dit:
J O N A S E I K D A M.
J A S K L E I T.
De “L” en de “T” heb je dan over.
Ga nu terug naar de woorden van Jaskleit. Dan komen Liefde en Trouwen vaak voor in je relatie met Jonas Eikdam. Liefde en Trouwen zijn dus jou “slotwoorden”.
Ik hoop dat jullie het snappen, ik heb het gedaan en het is makkelijker dan het lijkt. Reageer met de naam van degene en je “slotwoorden”, ik wil graag de uitkomsten zien!
xxMij
P.S. Jonas Eikdam is maar een voorbeeld, niet mijn vriendje haha…[/i]