jas!

Hey meiden! ik heb een vraag ik heb echt een geweldige jas gezien! alleen hij is 240 euro! Maar ik werk er zelf hard voor en betaal zelf ook mee zegmaar! ik vind hem helemaal geweldig! wat zouden jullie doen? doen of laten? dikke kus! ( heb trouwens geen foto de winkel heeft geen site )

wow dat zou ik eerlijk gezegt niet voor een jas overhebben :blush:
tenzij die heeelheel heel mooi is!
maak anders foto’s in de winkel :wink:

tsja ik zou het nooit doen. Ik vind 240 euro veel te veel voor een jas.

ik zou hem (als je hem echt wilt) gewoon kopen anders loop je steeds te denken van waarom had ik hem toch niet gekocht en soms mag je jezelf wel eens verwennen met iets duurs :pensive:

Het is maar een jas, vind ik.

Gewoon kopen als jij het mooi vindt.
Als je het niet koopt dan krijg je weer spijt dat je het niet hebt gekocht.
En als die jas zo duur is dan is hij wel van goede kwaliteit dus dan heb je wel wat.

voor 240 kan je ook een paar jassen kopen die ook leuk zijn. :grinning_face_with_smiling_eyes:

mag ik een foto zien?

Ik denk zelf dat ik hem toch maar wel koop! ik weet nu al als ik het niet koop dat ik er echt over na denkt de heletijd en er zijn maar een paar jassen ervan dus doe het maar wel! En het is maar een jas vind ik anders je doet hem namelijk wel elke dag aan zowat in regen en hagel enzo en in de kou! maar bedankt meiden! Dikke kus!

oooooehhhh vet duur…
ik zou hem doen omdat je erzelf voor gaat betalenn
Maar ik zou hem nooit helemaal betalenn:P Minstenss vraag ik mijn moederr 50 euroo :stuck_out_tongue:

als je zeker weet dat je hem na een jaar nog steeds leuk vind, niet dat hij ergens in je kast blijft liggen, En je hem ook echt vaak gaat dragen, zou ik het zeker doen. heb je een foto?

Als ik hem heb plaats ik zeker even een foto naja proberen want ben me camera kwijt *snik* haha dikke kus!

Ik zou het doen hoor, goedkope kleding gaat veel minder lang mee, en ik ben het na een paar dagen alweer zat. Mijn duurdere kleding / schoenen hou ik écht van en die gebruik ik ook veel langer. Het is het echt wel waard, kwaliteit voor kwantiteit. :wink:

Ik zou het doen, zeker als het een mooie jas is die lang meegaat.

Ik zou er nog even over nadenken, soms denk je na een tijdje toch weer heel anders over een kledingstuk. Als het 50 euro heeft gekost is dat toch weer wat minder erg dan 240 euro ;p Maar anders kun je het wel doen, als het een mooie en kwalitatief goede jas is.

mee eens, maar 240 is wel heel duur xD!

ik zou het niet doen ik heb vorig jaar eentje van 300 euro gehaald ik vind hem nog steeds leuk maar heb spijt van het bedrag…

wil mama niet een beetje bijbetalen?
ik zou het doen àls je die jas wat langer kan dragen
bv volgend jaar nog eens.

voor dat geld kun je bij de h&m 3 jassen kopen… of zelfs wel 4.

maargoed, ik zou het niet doen als ik jou was, behalve als je er heel zeker over bent en je een beetje uitgegroeid bent, zodat hij volgend jaar niet te klein is. :slightly_smiling_face:

Hey meiden! ik ben zoiezo uitgegroeid! Maar me moeder wilt hem helemaal betalen hoor ik net hihi! dus ik ga hem wel halen! dikke kus!