Jas van de H&M als winterjas?

Hoi iedereen,
ik heb een supermooie jas gezien op de H&M site, maar ik vraag me af of die warm genoeg zou zijn voor de winter. Want ik mag een winterjas uitzoeken van mijn ouders, maar dan wil ik er wel een die lekker warm is als het vriest, maar die ik ook mooi vind. Denken jullie dat deze jas niet te koud is, ook niet als het vriest?

http://i38.tinypic.com/i36m9c.jpg

Liebe xx.

ik denk dat hij wel warm genoeg is met een dikke sjaal erbij want anders is je decolatte zo bloot en dus koud… :angel:

Hmm, ja in de winter heb je zoiezo warme dikke kleren aan he… Alleen jammer dat hy zo open is bij je borst… zo moet je er wel een sjaal bij aan doen ( om de kou tegen te gaan ) Ik weet ook niet wat voor 'n stof het is ( daar heb ik ook allemaal geen verstand van ) maar daar kan t ook al snel aan liggen he.

xxxxxxxxxx

heehoi ! ,
ik denk dat als je jassen van de h&m gewend bent dat je weet dat ze zoziezo nooit heel warm zullen zijn. Maar ik denk dat met een sjaal er bij je de winter wel door komt (: leuke jas btw !

Ik vind het zelf ook een hele leuke jas! Maar ik denk niet dat ie als winterjas is bedoeld… Heb hem in de winkel zien hangen en hij was best wel dun. Zou het eerder als ‘herfstjas’ gebruiken.

@Comeplling: Tja mn ouders betalen alleen een winterjas voor me. ):

Ah oké, tja ik vind zulke jassen gewoon prachtig en ik heb me in mn hoofd gehaald dat ik zo’n winterjas wil, dus dan wil ik ook niets anders. xd Weten jullie toevallig waar je een soortgelijke jas kan kopen, maar dan wel echt voor de winter?

Er staat bij dat hij van 60% wol is, dus ik denk dat hij je wel warm zou houden, maar het is niet zo dat je in een shirt naar buiten kan gaan met die jas aan, denk wel dat je je óók warm moet kleden (:

Hij is wel mooi, ik wil ook zoiets voor de winter. Maar ik denk dat ik bij de Zara ga kijken, wel iets duurder maar ook iets mooier en betere kwaliteit [dus wrs ook warmer].

H&Mjassen zijn nooit warm genoeg voor als het vriest… Sorry.

Als we weer zo een winter als afgelopen jaar krijgen is deze niet warm genoeg denk ik.

Ik heb zo’n jas van de H&M van vorig jaar, en die was echt super. Ik heb van mezelf namelijk altijd al dikkere kleding aan, en hij isoleerde echt super. Maar hij was helemaal hooggesloten, en niet met zo’n dik décolleté. Dus ik denk dat je hem gewoon in de winkel moet gaan passen, heb ik ook eerst gedaan, en daarna heb ik hem besteld met nog wat andere dingen erbij.

Er zijn zat vergelijkbare jassen bij andere winkels die wél voor de winter geschikt zijn :grinning:

bij benetton hebben ze meestal wel goede winterjassen, dit model vast ook wel.
alleen vrees ik dat die wel wat duurder zijn
(te koop bij V&D volgens mij of het was de bijenkorf)