Jas terugbrengen?

Ik heb vanmiddag een jas gekocht bij de H&M, maar ik wil hem toch terugbrengen want ik ben toch niet tevreden.

Het gaat om een winterjas. Toen die in de winkel hing zat er aan de achterkant een touwtje wat 2 stukken bij elkaar houdt, wat je wel vaker ziet bij blazers/colbertjes die nog niet gedragen zijn zeg maar.

Het prijskaartje heb ik er wel aan gelaten maar dat touwtje heb ik dus doorgeknipt zodat de jas zeg maar goed valt… Zoals die zou moeten vallen. Het is ook de bedoeling dat je dat touwtje doorknipt voordat je het draagt.

Zou ik deze jas nog kunnen terugbrengen? In principe zou iedere andere klant die deze jas zou kopen deze gewoon kunnen dragen want iedereen zou dat touwtje losknippen. Maar vraag me af of ze hem nu nog wel terugnemen… Prijskaartje zit er gewoon nog aan.

Volgens mij letten ze daar helemaal niet op. Gewoon terug brengen dus.

Ik neem aan van wel
Je moest wel anders kon je m niet goed passen

Ik heb ook een keertje en panty terug geruild met een ladder er in en een verhaal opgehangen dat het pakje al open was in de winkel maar dat ik hem echt nodig had. Ook gewoon geloofd en niet moeilijk over gedaan.

je kunt zelfs kleding bij de h&m terugbrengen die binnen een maand kapot zijn gegaan, dus dan kun jij ook terug met het jasje. veel medewerkers weten denk ik niet eens dat dat erop zit.

Bedoel je nou het prijskaartje? Die kunnen ze namelijk met een klik er weer aan zetten.

onee je zegt juist dat dat het niet is, ik snap het niet :cold_sweat:

Ze bedoelt zo’n ‘touwtje’ waarmee het kledingstuk beter aan de hanger kan hangen.

Ja dat kan wel, ik denk dat ze daar niet eens naar kijken.

http://trendy-mode.nl/image/cache/data/Opus/september/Opus%20Salma%20Blazer%20achterkant%20207502085-450x600.jpg

Ik bedoel zeg maar dat die 2 achterste flapjes zijn vastgemaakt met een dun touwtje. Dat is (bijna) bij alle blazers/colbertjes/jasjes zo die nieuw zijn en in de winkel hangen.

O sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Zo’n kruisje bedoel je? Dat merken ze echt niet.

Ja precies!
Oke, ga ik het proberen!