Weet iemand waar je van die jassen kan kopen.met (echte) bontkraag( niet overdreven groot), die er ook nog wel leuk/fatsoenlijk uit zien, tussen de 100 en 200 euro. Want tot nu toe ken ik alleen een winkel met van die italiaans patsertjes jassen.
Het mag ook iets duurder, het liefst een winkel maar een online shop is ool goed
Waarom zou je met echt bont rond willen lopen als ik vragen mag?
Ik vind het wel mooi, ik heb wel eens een jas met nep gehad, alleen na een regenbui kon ik het er gewoon afhalen want de vorm was er gewoon uit.
moscow jassen ? En in alle kledingwinkels van duurdere merken ?
jassen met bondkraag goedkoop vinden gaat je niet lukken…
maar wat je wel kan proberen gwn een leuke jas kopen met kapison en daarmee naar amsterdam gaan. daar heb je veel bondwinkels daar kan je echt bond kopen. vanaf 60 euro. je kan het zelf uit kiezen en zij maken het er op met knopjes…
hoop dat ik je geholpen heb xx
Oké ik zat te twijfelen of ik het moest neerzetten, maar ik ga het toch even doen.
Je weet dat voor echt bont dieren afgebeuld worden? En dan wil je omdat je het ‘wel mooi’ vindt?
Lederpaleis, ze hebben ook andere soorten jassen met bontkraag. En boetiekjes hebben ze vaak winterjassen voor rond de €90 met bontkraag.
Moscow jassen zijn gemiddeld €500 haha.
Hoewel ik het echt ontzettend zielig vind en het met je eens ben, vraag ik me wel af waarom dit soort dingen dan ook niet gezegd worden over het eten van vlees en het dragen van leer.
Ik weet niet waar je woont, maar bij de zwarte markt/bazaar in Beverwijk hebben ze heeeel veel jassen zoals jij (denk ik) zoekt.
3 x bont met een d geschreven, wauw
Omdat sommige dieren levend gevild worden voor bont denk ik, ik ben het wel met je eens, iedereen denkt gewoon: ‘’ ach iedereen eet vlees dus ik doe het ook maar bont dat draagt bijna niemand dus laten we daar over gaan hypen ‘’
ben ik mee eens.
ik zie mezelf echt niet lopen met een bontkraagje, maar als mensen dat willen doen dan doen ze het maar. ik weet toch dat ik het niet kan tegenhouden, dus waarom nog moeilijk doen…
Ik type op mijn telefoon sorry hoor, dus ik let niet zo op de spelfouten.
Maar iedereen bdankt voor het advies
Ik citeer jou niet?
Als ik het niet koop, koopt iemand anders het wel.en iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik denk niet dat het een wereld verschil maakt als een persoon geen bontjas koopt. Want je schiet er niks mee op, en als het wel normaal is om vlees te eten vind ik het raar om te zeuren over bont. Want het is naar mijn mening precies hetzelfde.
Oh sorry daar hd ik overheen gelezen.
Met vlees krijg je voedingsstoffen binnen, met bont dragen niet. Maar ieder zijn eigen mening. Alleen dat ‘als ik het niet koop, doet iemand anders het wel’ vind ik zo;n rare opmerking. Ja dan kan je zo over alles wel denken. Oh als ik niet mijn blikje op de grond gooi ipv in de prullenbak doet iemand anders het ook wel, kan ik het net zo goed doen. Ja dan wordt er nooit mee opgehouden en wordt het alleen maar erger. Maar goed, prima dat je het dus weet en het je niet deert.