Jas H&M vorig jaar

```html
~~
```html
Hoi!

Ik heb deze jas van iemand overkocht via marktplaats. Heeft iemand deze jas ooit gehad? Of nu nog? Iemand een aan-foto? Is die lekker warm voor de winter!?

Image and video hosting by TinyPic
~~
```

```

nee ik niet, maar hij is wel leuk! :slightly_smiling_face:

nee ik ook niet. Maar ik vond m vorig jaar ook super leuk. Heb nu ook zon soort jas . Alleen die heeft niemand :grinning:

Ik heb 'm, maar ik droeg 'm in de herfst en in de winter m’n snowboardjas omdat ik een enorme koukleum is en daar is die jas van de H&M niet warm genoeg voor :stuck_out_tongue:

H&M jassen zijn nooit écht dik gevoerd. Dus zodra het weer ernstig gaat vriezen/sneeuwen moet je iets anders aan.

@fallenAngel: heb je toevallig een aan foto? :slightly_smiling_face:

Nope, geen foto en kan er ook geen maken want mijn jas zit momenteel ergens in een doos in een vrachtwagen op weg naar Zweden omdat ik daar ga wonen (en ik kan je nu al vertellen dat mocht het hier in Nederland ooit net zo koud worden als daar, dan heb je niets aan die jas :wink: ). Maar hij valt heel mooi moet ik zeggen. Hij sluit goed aan op je lichaam.

Nou ik heb een kunstoffen van de h&m en die is wel lekker warm,
maar de trenchcoats indd niet denk ik

Had je beter kunnen checken voordat je hem kocht, haha. Ik heb hem niet, maar ik heb spijt dat ik hem vorig jaar niet gekocht heb, vind hem super.

Vriendin van mij heeft hem! Fijne jas, hij valt wel redelijk groot, want ik met mijn 1.64 verzoop in een maat 34. Hij is verder gewoon lekker warm enzo, zij komt er al 2 winters goed mee door. (: