Jarretel en kousen

Hey, ik kon geen topic vinden dus open ik maar een nieuwe.
Ik ga over 3 weken weer naar mijn vriend en het leek me leuk om hem te verrassen. Ik heb een jarretelgordel maar ik moet nog de goede kousen vinden. De vorige keer had ik stay-ups van de H&M, maar ik wil graag echte jarretel kousen, want blijkbaar zijn die het beste. Weet iemand waar je die kunt kopen en dan het liefst niet online?
Alvast bedankt!

ik heb gewoon stay-up van het kruidvat

Zonder zo’n plakrand zit echt vet kut, ze zakken af en gaan raar doen :stuck_out_tongue:
Als je ze wilt kan je ff langs de Christine le Duc, of anders miss Hunkemuller ook wel ofzo?

Maar ik zou het houden bij de hold-ups, doe ik ook, zit veel mooier! En comfortabeler.

Je kan beter hold-ups nemen als je jarretels hebt: stay-ups (met zo’n plastic rand) zitten heel naar met jarretels.

Persoonlijk ben ik nog geen fantastische kwaliteit hold-ups tegen gekomen, en die van de H&M zijn helemaal slecht: scheuren binnen een seconde of tien.
Heb nu een paar van de V&D, goedkope van het huismerk, en die houden iets beter, al zijn ze nog niet fantastisch dik en komen er wel lijntjes in: ze scheuren in ieder geval niet.

Als je ECHT goede wilt moet je waarschijnlijk bij Oroblu of Wolford kijken, maar dan ben je al snel duur uit.

Met zo’n plakrand is het niet altijd even makkelijk te bevestigen haha. Die van de H&M zijn inderdaad niets waard, want die heb ik ook gehad. Dus V&D, hema, kruidvat kan 'm misschien wel worden. Hunkemoller lijkt me beetje duur, netzoals christine. Probeer niet al te dure van een goede kwaliteit te vinden (:

Hunkemöller!

Voor alle meiden die Hunkemöller aanraden: ik zelf heb daar wel hele goede stay-ups gevonden, maar geen hold-ups.

Huh? Wat is het verschil tussen standaard kousen en speciale kousen dan? Stay ups en die ‘speciale’ kousen verschillen amper van elkaar. Aan beide moeten jarretels vastgemaakt kunnen worden toch?

Maar goed: Hunkemöller, New Yorker, Primark

hier misschien?
http://lingerie.sexwoordenboek.nl/jarretel_setjes

bij de hunkemoller of livera ofzo lijkt me

Nee, stay-ups zijn kousen die uit zichzelf blijven zitten. Het zit hem in de naam. Deze hebben een elastische plastic band erin die aan het been vast’kleeft’.

Hold-ups zit ook in de naam: dit is alleen stof, geen band erin. Ze hebben jarretels nodig om ze omhoog te houden.

Hold-ups zitten gewoon veel lekkerder met jarretels. Zo’n band zit niet lekker met die klemmetjes en hij wil vaak ook niet goed vast blijven zitten.

Ja ik ga denk ik voor de hold-ups. Kun je die ook gewoon bij de Hunkemöller kopen?

hee wat ontzettend slim! ik dacht dat hold-ups en stay-ups hetzelfde waren!
ik had van t weekend dus voor het eerst stay-ups (van de hema, ze hebben het de paar uur dat k ze aan had overleefd en ik vond ze zacht!) met jarretels aan. Maar het vastmaken ging echt super kut! het was echt lastig! misschien volgende x maar hold-ups aanschaffen.

Stay-ups zijn dus juist voor onder dingen als bodycon jurkjes, zodat de lijn van je jurkje niet verpest wordt door pantys/leggins/jarretels.
En ze zijn ideaal voor de lente en zomer, als het iets te warm is voor een panty of een legging maar net iets te koud voor blote benen. Gewoon kousen zonder gedoe.

Hold-ups zijn dus echt een stuk handiger voor jarretels. Soms heten ze in de winkel ook stay-ups (of heten stay-ups hold-ups), maar dan staat er bijv. “geschikt om te dragen met jarretels” op de verpakking. Zoek iig naar een verpakking waar NIET “met elastische band” oid op staat.

Hoe moet dat dan met ondergoed?

haha, er zijn ook bepaalde modellen ondergoed die naadloos zijn en die je dus niet zou zien onder het jurkje. Maar zover ik weet zie je het alsnog en het zijn nou niet de mooiste onderbroeken ever…

Bij de seksshop??

Als je trouwens iets online besteld ( ik weet niet of dat voor jou de reden is dat je niet online wilt bestellen ) bijv van Pabo.nl dan komt je pakket zo aan dat niemand anders aan het pakket kan zien waar het weg komt, dat het van pabo is, en wat er in zit.
En het wordt niet bij de buren afgeleverd XD
Staat op zo’n sticker op de doos: Niet afleveren bij de buren, haha.
Maar daar hebben ze wel leuke spullen !!

erotiekshop, internet. Ik heb ook gewoon van die stay-ups van de h&m, trouwens.

hahahaha http://lingerie.sexwoorde…lifanten_string_4831.html oh sorry ik ben kinderachtig :wink:

^dat filmpje er ook bij :confused: