Jaren '90 - iemand ideeën voor kleding etc.?

Hee!
Vrijdag begint het atletiekkamp en ik ben met nog twee meisjes leiding. Bij ons doet de leiding altijd iets met het thema dat het groepje krijgt, maar wel goedkoop aan te komen dingen. Voor één weekend gaan niet veel geld uitgeven, haha.
Het thema van ons groepje is de jaren '90, of ‘the housing Nineties’, haha. Heeft iemand hier ideeën voor?
We hadden al bedacht om een gabberachtig-iets te doen, met gouden kettingen met van karton een naam voor iedereen aanmaken en een trainingspak en een strakke staart, maar als er iets anders is… Ik vind het niet zo geweldig om er een heel weekend zo bij te lopen, ook al ziet iedereen er natuurlijk apart uit.:stuck_out_tongue:
Dus… iemand ideeën?:grinning:
Alvast bedankt!
xx

Edit: ik ben zo slim om de zoekfunctie niet te gebruiken, ben er niet helemaal bij vandaag haha. xD Dus dat ga ik nu even doen… Sorry voor het misschien nutteloos aanmaken van dit topic, maar ik zou toch wel blij zijn met reacties nu het er toch al is, haha!

zo van die lelijke hoogopgetrokken broeken en van die dichtgeknoopte bloezen, kijk maar naar de serie step by step

Pff geen idee!
maar misschien heeft google wat ;o?

Google is your best friend.

Bij Google komen we vooral uit op zoiets als wat tornainbow zegt, maar we kunnen niet voor de hele groep echt bepaalde kleren gaan verplichten zeg maar, bv. een wit shirt waar we iets optekenen kan nog wel… Maar verder kunnen we niet zoveel, een broek en een blousje gaat niet lukken ben ik bang. :stuck_out_tongue: Er zitten jongens en meisjes in de groep en het zit allemaal tussen de 7 en 14 ongeveer…

je kan ook zo’n spicegirl outfit aan doen
dat is het eerste waar ik aan denk bij jaren negentig en niet aan gabbers.
Of van die hele lelijke colbers met opgestoke haar en hele grote oorbellen, blauwe oogschaduw en rode lippen XD dat soort dingen haha daar denk ik dan echt aan

Ik zou zo’n bleke wijde jeansbroek aandoen bij dat trainingsvest.

Aaah dit topic heb ik nodig, ik heb donderdagavond themafeest de jaren 90 maar ook nog geen idee wat ik aan zal doen!

Wij hebben dit thema ook een paar jaar geleden met laatste lesdag gehad.
M’n vriendinnen en ik hadden zo’n wijd shirt aan, half over een schouder gevallen, en dan een knal fluoriserende groene legging, met daarovereen een paarse, of een oranje. Gympen dr onder, haar getoupeerd met een felle kleur haarband in.