Jaren 70 kamer

Heey!
Ik wil me kamer graag veranderen, en dan wil ik het liefst een jaren 70 kamer. Hebben jullie misschien ideeën hoe ik dat kan doen? (het liefst geen bruin)

Als je geen bruin wilt kun je misschien beter een ander thema kiezen aangezien tie heel veel bruin was.
Maar iets met cirkels?

Ik bedoel een beetje zo’n zalm-roze kamer weetje

Zalm roze muren, kroonluchter, antieke (look) meubels?

Zo’n geweldig behangetje, eventueel bij 1 muur als je het wat rustiger wil houden (google: Retro Wallpaper). Je wil geen bruin wat het moeilijk maakt, maar dan zou ik witte meubels doen die een beetje een ronde vorm hebben zegmaar (dus bv. een bureautje met geen hoeken, maar dat dat zo afgerond is enzo). Een lavalamp! (:

Ehm, volgens mij was dat een periode zonder kroonluchter hoor. En antiek dat is het zeker niet. Je mag iets antiek noemen als het 100 jaar oud is, soms zelfs nog ouder. Eventjes researchen naar dingen voordat je iets roept. :wink:

@TS : Mijn advies, ga lekker Googlen, maak een moodboard met foto’s in Wordpad. Zo zet je je inspiratie bij elkaar, heb je een idee wat in is in die periode etc.

Het kan ook jaren 60 enzo zijn he, rond die tijd.

http://lmgtfy.com/?q=70s+room
sorry ik kon het niet laten>_<

Jaah dat had ik ook al gedaan

maar wil je echt dat ‘retro’ of een hippie kamer?

Jaren 60 of een jaren 70 kamer is toch echt wel een verschil!

Misschien kun je hier wat kleuren noemen die je wilt gebruiken, of wat foto’s die je tegen bent gekomen wat je wel leuk vind, dan kunnen we een beetje met je brainstormen… Wil je een beetje retro/nonchalant, of netjes/chique uitstraling?