Japan?

hee ik ben van plan om misschien volgende zomer een week of twee weken naar japan te reizen (liefst een vrij grote stad). nu vroeg ik me af of iemand er al geweest is en goeie tips heeft om de prijs niet te hoog te maken en tips van dingen waar je mee moet oppassen ginder enzo. en wat ik zeker wil weten: spreken ze ginder allemaal een beetje engels?

omg ik wil ook :stuck_out_tongue: ze spreken daar niet goed engels

Nee ik ben er niet geweest.
Ik denk dat alleen de jongeren daar een beetje engels spreken.
Ik zou op google zoeken naar fora’s over mensen die daar zijn geweest, :slightly_smiling_face:.

Ik denk dat het alsnog behooooorlijk duur is, jammer genoeg.

jaaa weet ik… ik moet het ook allemaal zelf betalen maar ik al wel wat spaargeld en als ik dan in de vakanties wat werk doe kom ik er wel ^^ maar toch, alle beetjes helpen :wink:

Japan is een heel duur land , en de vliegreis er heen is ook nog best duur . En nee de japanners staat nou niet echt bekend om hun goede engels . Dus ja dat word lastig . Maar ik zou je door de taal problemen niet laten weer houden . Maar de prijs is wel iets waar je goed over zou moeten naar denken . Maar ik wil zelf ook graag nog een keer gaan . Maar ik ben nu aan het sparen en ik denk dat ik pas over 2 jaar ga .

weetje al met wie je gaat?

2 vriendinnen normaal.

ik wil wel mee xD

leuuuuk :grinning:
maar geen idee, up

up

Lijkt me vet :grinning: nooit geweest heb ook geen idee ervan :stuck_out_tongue:

oh ik wil wel mee!