janet's pics

zo maar even een topic toevoegen, zelf doe ik af en toe fotografie en poseer ook weleens. laat rustig wat horen, vind ik gezellig. Ik kom zelf uit het Noorden, Meppel.

Mooie foto alleen de kleuren zijn wat grauw en jammer dat die sprietjes voor je gezicht zitten…
Als het aan mij lag mocht de foto nog dichter bij de grond gemaakt worden en iets naar boven gericht zodat je een beetje van onder op je kijkt maar dat er op de achtergrond nog bomen te zien zijn, ik weet niet of dit mogelijk is.

Nee. Gewoon nee.

@Keihardeglassex: je kan ook gewoon wat feedback geven ipv afkraken :S.

@Janet ben het eens met Flappie, de gedachte achter de foto is goed, de uitwerking kon nog wat beter. Foto is inderdaad wat onderbelicht en grauw. Doordat het gezicht en achter de sprietjes zit plus niet goed belicht is jammer.

Heb je nog wat meer foto’s?

Ik noem dit geen fotografie…

Ik vind het zo’n typische ‘kijk mij mooi zijn’ pose en dat verpest het hele geheel al. Plus die dingen voor je gezicht, plus dat de foto heel grauw is en verder vind ik het eerder een hyvesfoto dan fotografie.

Naaktfoto’s maken het er echt niet beter op. En again. Dat is geen fotografie. De foto is scheef en het is nou niet echt heel boeiend ookal ben je naakt.

Lol.

@NIALLER lol, naaktfoto? Je ziet alleen maar een stukje van een tiet :stuck_out_tongue:

Ik vind die foto met die steentjes wel leuk. Maar niet geweldig, al kan ik niet precies zeggen waarom. Heb niet echt verstand van fotografie.

Inderdaad de horizon staat scheef. Maar hoe langer ik erna kijk, hoe meer ik het gevoel ligt of ze helemaal ligt ingegraven in het zand omdat je helemaal niks van het lichaam ziet verder.

Maar heb je ook foto’s die jij zelf hebt genomen, daar gaat het fotografie forum toch meer om of niet?

Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of dit nu serieus is of een grap.

Ik vind de foto’s een beetje… Awkward. Kan het niet anders beschrijven.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry hoor maar dit kan gewoon niet.

Oh god ik was nog niet naar beneden gescrold

Eigenlijk moet ik nu keihard lachen.

Maar dit kan echt niet.

is dit serieus?

is dit een grap ofzo?