Jammer..

Hee meiden,

In augustus had ik eindelijk mijn nieuwe telefoon! Samsung galaxy s3. Helemaal blij ermee natuurlijk, echt een top mobieltje. Tot gister avond. Mijn vriend had hem vast, en liet hem vallen op de stenen vloer.
Het scherm doet het niet meer, ik hoorde nog wel gewoon geluid dat ik een berichtje heb, de lampen branden nog en er zit een klein breukje onder het glas van het scherm.

Ik was al van plan om hem te laten verzekeren, maar pas over een half jaar. Nu lijkt het me dus wel slim om hem gaan te verzekeren zo snel mogelijk.

Maaar, ik wil hem natuurlijk nog wel gemaakt hebben me telefoon. Maar zal ik hem nog naar een turk kunnen brengen die hem maakt, en dat ik dan alsnog verzekering er op kan zetten zonder problemen?

Of weten jullie waar ik dat na kan vragen etc?

Heb je geen garantie?

Vraag het aan je provider, die weten dat vast wel.

Ik heb wel garantie, maar valschade valt daar niet onder!

Als jij vertelt dat het alles was behalve vallen.
Dan moeten ze je garantie geven.

Hoe bedoel je? Ik moet zeggen dan hij het oppeens niet meer deed? Maar er zit beschadeging op de mobiel dat je ziet dat hij daarop is gevallen!

Nou niet dat ie het ook niet meer deed.
Dat ie gevallen is zal er wel bij moeten, maar de manier waarop hij is gevallen moet je verdraaien.
Aanrijding, uit handen getrokken, uit hoesje gevallen.

Oke, ik zal wel zeggen dat die uit me hand is getrokken door me vriend dan haha. Bedankt!