Jalourse wicht

Haaai , ik heb een hele goede vriend zonder wie ik niet kan , ik spreek hem heel vaak en als ik in een probleem zit , helpt die altijd ik ook hem.
Hij was 3 maanden geleden verliefd op een meisje die ik kende , ik had hem geholpen met haar verkering te krijgen enso . maar ik ga met hem nog super vaak om , en daar kan zij blijkbaar nu niet tegen. en dreigde met of ze zou het uitmaken , of hij moest met mij niet meer omgaan… en ik weet niet wat ik nu moet doen, want will hem niet kwijt…
help me pleas …
xx

Hij zal de keuze moeten maken. Maar tijd om te praten is het zeker wel! Misschien kan je eens met hem praten, en dat hij haar duidelijk kan maken dat jij niet achter hem aanzit. kdenk dat dat bij haar speelt, meisjes denken al gauw dat een ander meisje achter hun vriend aanzit

Ga met haar praten? & als zij jou al kende dan weet ze toch ook wel dat je niks met hem hebt behalve vriendschap? of zit ik er nu naast :stuck_out_tongue:?

jeetje, ik zou met hem gaan praten! maar ook met haar? want als jij haar aan die relatie geholpen hebt dan ken je haar dus! Dus dan kun je ook gewoon zeggen van ja k krijg het gevoel dat je denkt dat ik hem ook leuk vind, maar dat is niet zo hoor! je hoeft er geen zwaar gesprek van te maken, je kan het ook gewoon zo doen dat ze toch weet dat je niet achter hem aan zit.,. misschien dat ze dan zoiezo dat dreigement intrekt…

en met hem gaan praten! want het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat jullie vriendschap hierdoor kapot gaat!

sterkte.

Waarscheinlijk ziet ze jou als een soort bedreiging. Omdat jullie zo goed met elkaar op kunnen schieten en hij je helpt als je het moeilijk hebt. Ga is na hoe jij je zou voelen als je een vriendje had, maar je vriendje heeft naast jou een beste vriendin met wie hij alles bespreekt en haar troost. Waarscheinlijk zou jij ook niet tegen het idee kunnen dat hij haar troost en zij bij hem op schoot zit tog? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik ken een jongen en die had verkering. Maar hij had ook een beste vriendin, die beste vriendin hing de hele tijd om hem heen (het was ook zn ex) de liefde was over maar ze waren er ook altijd voor elkaar. Dat meisje was denk ik ook een soort bedreiging. Ze sms’te altijd met elkaar, troosten elkaar, spraken samen af enzovoorts. Dat meisje vroeg ook altijd alle aandacht en was best knap. Misschien is dat bij jou ook wel zo. Ik zou het er met je vriend over hebben en misschien met zn drieen afspreken en het erover hebben waarom ze jaloers is en ik zou bij jezelf ook eens nagaan of je je vriend niet stiekem meer dan leuk vind, altijd zn aandacht vraagt en afspreekt, smst enz. Je moet uitkijken dat je niet zelf de rol van zijn ‘vriendinnetje’ krijgt en ik zou ook vragen wat je vriend ervan vind! Ik hoop dat je hiet wat aan hebt…

ze ziet je als competitie.
Ik zou als ik jou was het liefst bitchen en hem van haar afpakken. maar dat is natuurlijk niet zo slim. Je moet gewoon met hem praten Bv, We zijn nu echt al lang goeie vrienden en ik wil je niet kwijt, Maar nu komt zij en moet jij me gewoon laten vallen? Je kiest voor iemand die je minder lang kent, En die misschien is het over een paar weken wel weer over. En dan verwacht je dat alles gewoon weer goed is? Dan begrijpt hij misschien dat je gelijk hebt. Of hij kiest voor haar. tja.

Nou kijk ik snap wel dat ze het niet zo super vind , maar voordat zij verkering krijgen enso , was ik heel close met hem en toen ze wat krijgen naam ik all afstand ik knuffel niet met hem enso , hij helpt me meestal alleen heel goed en ik hem ook . en trouwens ik ken haar all een tijdje ik heb haar ook vaak geholpen, en heb vaak genoeg gesegd dat ik niet op hem viel enzo. en ik snap haar niet , want ze heeft een beste vriend die een jongen is en gaat zelf super veel met jongens om. En me vriend vind dat niet erg. Maar zij bleekbaar well daat ik met hem omga …

xx